خانه / آرایشی و زیبایی / با فلفل دلمه سلامت پوست و موی خود را تضمین کنید

با فلفل دلمه سلامت پوست و موی خود را تضمین کنید

121254_388فلفل دلمه از خانواده سبزیجات محسوب میشود ونقش بسیاری در سلامت پوست ومو ایفا میکند که درادامه مطلب زیر در رابطه با این موضوع برای شما مطالب بیشتری را بازگو میکنیم.

حفظ سلامت پوست و چشم‌ها؛

خوردن فلفل دلمه‌ای به شفافیت و پاکسازی پوست و پیشگیری از بثورات و لکه‌های پوستی کمک می‌کند. هم چنین این سبزی منبع مهمی‌از ویتامین A است که برای سلامت چشم‌ها مفید بوده و از بروز بیماریهای چشمی‌پیشگیری می‌کند.

 

– سوزاندن کالری؛

مصرف فلفل دلمه‌ای سرعت سوخت و ساز را در بدن بالا می‌برد و به درمان بیماری‌های مرتبط با درد کمک می‌کند. به این ترتیب فلفل دلمه‌ای امکان افزایش وزن ناشی از مصرف رژیم غذایی پرچرب را کاهش می‌دهد. این سبزی برای کمک به هضم غذا مفید است و به عنوان یک محرک قلب و عروق، فشار خون را تنظیم می‌کند و همچنین در کاهش کلسترول بد و چربی تری گلیسیرید در بدن نقش قابل ملاحظه‌ای دارد.

 

درهر ۱۰۰ گرم فلفل دلمه ای ۱۵ کالری انرژی یافت می‌شود بنابراین این سبزی فیبر زیادی داشته و در کنار سایر سبزی‌‌ها می‌‌توان از فلفل دلمه‌ای در رژیم‌‌های لاغری استفاده کرد.

 

– محافظت از موها؛

عصاره فلفل دلمه‌ای یکی از بهترین محصولات برای تقویت رشد موهاست. این عصاره از ریزش مو جلوگیری می‌کند و تارهای مو را پرتر و ضخیم‌تر نگه می‌دارد. اما از آنجا که طبیعت فلفلی و سوزاننده دارد باید در استفاده از آن احتیاط کرد.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *