خانه / آرایشی و زیبایی / شیوه استفاده از کرم پودر

شیوه استفاده از کرم پودر

543026_TzILw37a

برای این که آرایش جذاب داشته باشید باید شیوه مناسب استفاده از آن را بدانید بخوانید در این جا شیوه استفاده از کرم پودر در ادامه مطلب .

یک آرایش خوب مانند نقاشی است؛ و هیچ تصویری روی تابلوی نقاشی بدون زیرسازی ماندگار و زیبا نخواهد بود. کرم پودر پایه اصلی آرایش است و پوست را مثل یک بوم نقاشی برای آرایش آماده می‌کند. هرچه کرم‌پودر بهتری استفاده کنید آرایش بهتری نیز خواهید داشت.

انتخاب درست رنگ کرم‌پودری که به پوستتان بیاید، به رنگ پوست گردنتان وابسته است. هرچه کرم‌پودرتان همرنگ‌تر با پوست گردنتان باشد، روی صورتتان بهتر می‌نشیند. مورد دیگر در زمینه انتخاب رنگ درست کرم‌پودر، به رنگ افراد بر می‌گردد. اگر سبزه هستید تم رنگی صورتی و اگر سفید رنگ هستید تم رنگی قرمز انتخاب کنید. همچنین با توجه به اینکه کرم‌پودر ساعت‌های زیادی روی صورت شما قرار می‌گیرد، بهتر است مرطوب کننده داشته باشد.

روش درست استفاده از کرم‌پودر

برای زدن کرم پودر اول از پیشانی شروع کنید. سپس روی بینی و گونه‌ها را بمالید بعد همه صورت را کرم‌پودر بزنید. پشت پلک‌ها و زیر چشم‌ها و گوشه‌های درونی چشم‌ها نیز در مراحل بعدی. بعد از مالیدن کرم پودر کمی پودر روی گونه‌ها و بینی بزنید و اگر جای جوش و خراشیدگی یا ماه گرفتگی دارید روی آنرا با کانسیلر بپوشانید بعد روی آنرا پودر بزنید.

در آب و هواهای مختلف و فصل‌های متفاوت از کرم پودرهای مختلف استفاده کنید مثلأ در هوای گرم تابستان از کرم پودرهای مایع و رقیق استفاده نکنید زیرا در اثر حرارت آب شده روی صورت می‌دود و در هوای سرد زمستان از کرم پودرهای غلیظ‌تر و مرطوب کننده استفاده کنید و اگر پوست شما چرب است در همه فصول از کرم پودرهایی که بدون چربی هستند استفاده کنید.

ابانک : شیوه استفاده از کرم پودر

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *