خانه / آرایشی و زیبایی / خوراکی هایی برای تقویت مو

خوراکی هایی برای تقویت مو

thCAO82VDB-250x229

قابل توجه افرادی که دچار ریزش مو هستید و موهای نازک دارید در این مطلب شما خوراکی هایی برای تقویت مو آشنا می کنیم خوراکی ها بهترین روش برای مشکلات پوست و مو می باشد .

 آنچه را که به دهان می‌گذارید بیشتر سلامت موهایتان را تضمین می‌کند تا محصولات بهداشتی گرانقیمت مو.اگرچه گردو حاوی مقدار کمی سلنیوم است، اما در افرادی که دچار کمبود این ماده معدنی هستند و دچار ریزش مو می‌شوند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

پروتئین، روی و امگا ۶ موجود در دانه کدو تنبل باعث رشد مو و تقویت موها می‌شود.اگر موهایتان حالت خود را از دست داده، شروع به خوردن خوراکی‌هایی مانند سیب زمینی شیرین کنید چون سرشار از بتاکاروتن است و بدن آن را به ویتامین آ تبدیل می‌کند. در واقع هر سلول از بدن بدون مقدار کافی ویتامین آ نمی‌تواند وظایفش را بدرستی انجام دهد. ویتامین آ به محافظت و تولید روغن‌هایی که پوست سر شما را تقویت می‌کنند کمک می‌کند و کمبود آن می‌تواند باعث خارش و شوره سر شود.

تخم مرغ با پروتئین بالا، روی، سلنیوم، گوگرد و آهن، یک ماده معجزه آسا برای موهای شماست. همچنین به سلولها کم می‌کند تا به فولیکولهای مو، اکسیژن برسانند.اسفناج همراه با سایر سبزیجات تیره رنگ دیگر حاوی آهن، بتاکاروتن، فولات و ویتامین ث است و به حفظ فولیکول‌های سالم مو و تولید روغن‌های پوست سر کمک می‌کند.

سایت ابانک : خوراکی هایی برای تقویت مو 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

1020389_422

روغن بادام شیرین چه تاثیری روی زیبایی دارد

    یکی از همه کاره ترین روغنها برای پوست، بدن و موی شما که ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *