خانه / آرایشی و زیبایی / با این 4 شیوه در یک هفته پوست خود را روشن کنید

با این 4 شیوه در یک هفته پوست خود را روشن کنید

pooste-roshan

می خواهید به مهمانی بروید که یک هفته دیگر برگزار می شود و در طول این مدت می خواهید پوست خود را تقویت و شاداب کنید همراه ما شوید با این ۴ شیوه در یک هفته پوست خود را روشن کنید .

۱. به منظور باز کردن منافذ پوست به صورت تان بخور دهید. یک قابلمه آب جوش بیاورید و برای پوست های چرب به آن گیاهان طبیعی مانند آویشن، نعناع و لیمو اضافه کنید. برای پوست های خشک یا حساس بابونه یا آهک اضافه کنید. از یک کاسه بزرگ استفاده کنید. وقتی صورت تان را بالای کاسه پر از آب نگه داشته اید، یک حوله را روی سر خود نگه دارید. از این روش برای از بین بردن کثیفی، آرایش یا سلول های مرده که ممکن است منافذ پوست تان را مسدود کرده باشند، استفاده کنید. سپس یک حوله سرد را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست تان بگذارید تا هم آن را خنک کنید و هم منافذ پوست را ببندید.

۲. از پاک کننده های غیر صابونی صورت استفاده کنید تا از خشک شدن پوست تان جلوگیری کند. پاک کننده هایی پیدا کنید که شامل مواد طبیعی باشند. پس از شستن صورت با یک پارچه خشک، آهسته صورت تان را خشک کنید تا آسیب نبیند. بعد از خشک کردن، از یک مرطوب کننده که از مواد طبیعی ساخته شده باشد استفاده کنید. این کار را روزانه تکرار کنید.

۳. مقدار زیادی آب بنوشید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. به مقدار فراوان میوه و سبزیجات بخورید و از خوردن مواد غذایی فرآوری شده و غذاهایی که سرشار از قند هستند، اجتناب کنید. برای روشن شدن پوست تان کلم بروکلی و ماهی بخورید. از خوردن غذاهای تند که حاوی هیستامین هستند و باعث قرمز شدن پوست می شوند، پرهیز کنید. به رژیم غذایی خود مواد حاوی آنتی اکسیدان اضافه کنید. از ویتامین C با غلظت بالای ۱۰ درصد به بالا استفاده کنید که پوست تان سفت شود. مراقب باشید پوست تان در معرض اشعه UV خورشید آسیب نبیند.

۴. به مقدار کافی بخوابید تا دور چشمتان حلقه های سیاه ایجاد نشود و چشم ها و صورت تان پف نکند. همیشه آرام باشید و با فعال بودن و وقت گذراندن خارج از منزل از استرس دوری کنید.

 

با این راهکارهای طبیعی خیلی زود و بدون عوارض به پوست دلخواه خود دست میابید برای آرایش .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *