خانه / آشپزی / غذای رژیمی / یک صبحانه گیاهی و رژیمی

یک صبحانه گیاهی و رژیمی

1936469124311135102aاین یک صبحانه لذیذ ، پرانرژی و خوشمزه می باشد که سرشار از پروتئین و چربی های سالم و مفید برای قلب است ، از این صبحانه ساده تر و لذیذتر نمی توانید درست کنید.

اگر معمولا آنقدر عجله دارید که وقت نمی کنید صبحانه ای مغذی بخورید  و یا به دنبال یک طعم جدید هستید این صبحانه خوشمزه را حتما امتحان کنید که علاوه بر کمک به سلامتی قلبتان ، به دلیل سرشار بودن از فیبر به کنترل وزنتان هم کمک می کند .

(این مواد برای ۱۶ لقمه کافیست و برای هرنفر تقریبا ۲ لقمه)
مواد لازم :

جو پخته شده  ۱ فنجان
 آرد بادام  ۱/۲ فنجان
 آلبالو خشک یا کرن بری ۳/۱ فنجان
* کره بادام زمینی طبیعی  ۲/۱ فنجان
پودر کاکائو با کیفیت خوب ۱ قاشق غذاخوری
عسل ۳ قاشق غذاخوری
وانیل ۱ قاشق چای خوری

* کره بادام زمینی طبیعی یا کره ای ازآجیلهای مورد علاقتان

 

طرز تهیه :
تمام مواد بالا را در یک کاسه بریزید و آنها را خوب مخلوط کنید . حالا آنها را به صورت گلوله های کوچک در آورید ( به اندازه ۱ اسکوپ ) و در یخچال قرار دهید تا آماده شود و بعد نوش جان کنید و از آن لذت ببرید !

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

IMG_3215

روش درست کردن بورانی بادمجان

روش درست کردن بورانی بادمجان اگر جز افرادی هستید که بادمجان زیاد دوست دارید همراه ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *