خانه / آرایشی و زیبایی / نکاتی برای خرید لوازم آرایشی

نکاتی برای خرید لوازم آرایشی

 

635036063589010555

خانم های گرامی در این جا سایت ابانک نکاتی برای خرید لوازم آرایشی را بیان می کند .

من یکی که قطعا نمی‌توانم خانه را بدون آرایش ترک کنم. من از آن دسته اشخاصی نیستم که خیلی آرایش می‌کنند، پس همیشه هم طبیعی بنظر می‌رسم. آرایش خوب، با محصولات آرایشی خوب آغاز می‌شود، و شما احتیاج دارید تا در فروشگاه های مختلفی بهترین لوازم آرایش را خریداری کنید. برای خرید لوازم آرایش چندین قانون وجود دارد، در این راهنما چندین نکته در رابطه با این موضوع خواهید خواند.

رعایت بهداشت هنگام تست کردن

اگر می‌خواهید رنگ جدید رژ لب یا ریملی را امتحان کنید، قطعا باید از یک تستر استفاده کنید. اگر بخواهید ببینید که این محصولات خوب هستند یا نه، از پشت دست یا بازوی خود بعنوان نمونه استفاده کنید. این اصلا ایده ی خوبی نیست که رژ لب را روی لب‌هایتان و ریمل را روی مژه هایتان امتحان کنید. شما نمی‌دانید که تا بحال چند نفر از آن‌ها استفاده کرده‌اند. همچنین یک مایع یا دستمال ضد عفونی کننده در کیفتان داشته باشید تا بتوانید براحتی نمونه‌ها را پاک کنید.

قوانین تست کردن

برای تست کردن هیچ مشکلی وجود ندارد. این راهی است تا بدون اینکه محصولی را بخرید آنرا امتحان کنید. اگرچه تست مقدار زیادی از انواع مختلف لوازم آرایش و در نهایت خرید نکردن از آن فروشگاه، کمی زیاده روی است. اما بابت تست یک یا دو محصول نگران نباشید. اگر شما چیزی را برای خرید انتخاب کرده اید، حالا برای تست محصولات بیشتری احساس راحتی کنید. چه کسی می‌داند، شاید از چیزی خوشتان آمد و یکی از آن هم خریداری کردید!

همیشه کمک بگیرید

کمک گرفتن شاید کمی ترسناک و خجالت‌آور باشد، اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. یک بار به فروشگاهی رفتم که محصولات زیبایی کره ای می‌فروخت. البته در آن زمان من درباره لوازم آرایش یا مراقبت از پوست هیچ دانشی نداشتم. من حتی تفاوت بین سرم و مرطوب کننده را نمی‌دانستم. من حتی روند مراقبت از پوستی برای خودم نداشتم. من هیچ ایده ای نداشتم که چه چیزی نیاز دارم، بنابراین به وضوح نیاز خودم را به دریافت کمک برای خرید لوازم آرایش احساس کردم.

می‌توانید سردرگمی من را زمانی که وسط فروشگاه لوازم آرایشی کره ای ایستاده بودم تصور کنید. تمام نوشته‌ها به زبان کره ای بود که این هم به سردرگمی من اضافه می‌کرد. خوشبختانه یک فروشنده ی واقعا دوست‌داشتنی به من کمک کرد تا از گیجی در بیایم و اطلاعات به درد بخور زیادی به من داد. پس بار دیگری که به فروشگاه محصولات زیبایی رفتید و نمی‌دانستید که چه کار کنید، کمک بگیرید!

مهربان و قدرشناس باشید

اگر انرژی مثبت داشته و مهربان باشید، دیگران بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر در یک فروشگاه هستید، لبخند بزنید و اجازه دهید تا فروشنده قدرشناسی شما را حس کند. اگر کسی شما را به خوبی راهنمایی کرد، فراموش نکنید که از او تشکر نمایید و به او نشان دهید که از او سپاسگزار هستید. واکنش مثبت شما باعث خواهد شد آن‌ها بیشتر عاشق شغلشان شوند و آنچه باید انجام دهند را به بهترین شکل برایتان پیاده کنند.

خرید لوازم آرایشی، گاهی اوقات ترسناک است، اما از اینکه از کسی کمک بخواهید نهراسید! اگر شما هم در خرید لوازم آرایشی نکاتی را رعایت می‌کنید، لطفا آنرا با ما به اشتراک بگزارید. ما مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

 

با موارد ذکر شده شما می توانید بهترین لوازم آرایشی را بخرید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *