خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / نکاتی آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت

نکاتی آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت

آموزش-حجم-دادن-به-صورت-بدون-جراحی-1

شما هم جز کاربرانی هستید که صورتی گرد و تپل دارید و می خواهید با آرایش لاغر نشان دهید در این جا نکاتی آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت را بیان می کنیم با ما همراه باشید .

نکته ۱: از تفاوت رنگ استفاده کنید

حتماً شما هم با این موضوع هم عقیده هستید که ایجاد تفاوت رنگ در صورت می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهد. مطمئن نیستید؟ پس بد نیست که کمی از رنگ‌های برنزه یا روشن کننده برای گونه‌ها، بینی و چانه استفاده کنید. نتیجه آنقدر متعجب کننده خواهد بود که خواهید دید اگر نکات آرایشی را درست در جای خود استفاده کنید می‌توانید صورتی باریک‌تر داشته باشید.

نکته ۲: شکل ابروهای خود را تغییر دهید

اگر دهه ۹۰ میلادی را به یاد داشته باشید یا حداقل فیلم‌های آن دوران را ببینید، متوجه می‌شوید که ابروهای باریک و نازک بسیار مد بود؛ اما خب با توجه به تغییر زمان و شرایط امروز می‌توانید از ابروهای پهن و زاویه‌دار استفاده کنید. این ابروها به شما کمک می‌کنند تا صورتتان لاغرتر از همیشه به نظر برسد. پس فرصت را از دست ندهید و بگذارید ابروهایتان پرپشت شود.

 نکته ۳: به چشمان خود توجه کنید

با توحه به اینکه اکثر زنان و دختران این روزها مشغول به فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی هستند، استرس و خستگی ناشی از این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیری در چهره و صورتشان داشته باشد. یکی از این تاثیرها، تیره شدن زیر چشمان است. باید با استفاده از کانسیلر، خط چشم، ریمل و استفاده از رژ گونه این سیاهی را بر طرف کنید.

نکته ۴: به موهای خود توجه کنید

موهای صاف و بلند صورت شما را درازتر و موهای لایه لایه کوتاه شده که اندازه‌شان تا شانه‌هایتان برسد صورت شما را گردتر نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید صورتتان باریک‌تر دیده شود می‌توانید با مدل موهای خود اینکار را بکنید. به مدل موی بعدی خود فکر کنید و حتماً اگر می‌خواهید صورتتان بلندتر و باریک‌تر دیده شود قبل از کوتاه کردن موهایتان با آرایشگر خود مشورت کنید.

 نکته ۵: به آرایش چشم اهمیت دهید

این نکته بسیار حائز اهمیت است. چرا که با داشتن آرایش مناسبی برای چشم‌هایتان می‌توانید صورت خود را چند درجه لاغرتر نشان دهید. این آرایش چشم اگر چیزی شبیه سایه‌های شکل چشم گربه باشد می‌تواند صورتتان را به شکل خوبی لاغر نشان دهد. وقتی در حال آرایش چشمانتان هستید به گوشه‌های چشم توجه ویژه‌ای کنید تا درست و خوب آرایش شوند.

و درنهایت، بد نیست همه این موارد را با هم امتحان کنید. ولی فراموش نکنید که این‌ها همه موارد موقتی هستند و کمک زیادی به شما در لاغر شدن نمی‌کنند. رژیم غذایی مناسب و ورزش را فراموش نکنید.

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *