خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش مو / نحوه آرایش مو ویژه افرادی با صورت گرد

نحوه آرایش مو ویژه افرادی با صورت گرد

hh132

قابل توجه افرادی که صورت گرد دارند و می خواهند بدانند چه مدل کوتاهی و موی بلند با صورت آنان سازگار است در این مطلب آرایشی سایت ابانک نحوه آرایش مو ویژه افرادی با صورت گرد را بیان می کنیم .

درست تا زیر چانه
برای صورت های گرد، بهترین اندازه مو آن است که تا زیر چانه برسد. موهای خود را کوتاه تر از آن نکنید، مگر اینکه بخواهید مدل پسرانه کرده و تا گوش کوتاه کنید. بلندی مو تا چانه، باعث کشیده تر شدن صورت می شود.

خرد کردن موها
اگر می خواهید موها را خرد کوتاه کنید، لایه های کم حجم درست کنید که سر را حجیم نشان ندهد. این لایه ها در هر مدل مویی، چه بلند و چه کوتاه زیبا دیده می شود.

اضافه کردن چتری
موهای چتری در صورت های گرد قشنگ دیده می شوند، بخصوص اگر چتری ها فر شده و اطرافشان لایه لایه باشد. چتری صاف، مناسب این نوع صورت ها نیست.

بلند کردن موها
یکی از راه هایی که می توان گردی صورت را کم کرد این است که گردن را بیشتر نشان داد. برای این کار می توانید موهایتان را بلند کنید و انواع مدل ها و لایه ها را به آن بدهید. بعضی از مدل ها را اینجا توضیح دادیم.

موهای صاف
موهای کوتاه و فر، زیاد مناسب صورت های گرد نیستند چون فر بودن مو باعث پهن تر شدن صورت می شود. اگر موهای فر دارید، بهترین کار این است که آنها را بلند نگه دارید. موی صاف هم که به طبع صورت را صاف و کشیده نشان می دهد.

 

نحوه آرایش مو ویژه افرادی با صورت گرد 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *