خانه / آشپزی / طرز تهیه تارت بستنی ایتالیایی

طرز تهیه تارت بستنی ایتالیایی

38025

 

 

مواد لازم برای تهیه تارت بستنی ایتالیایی

درصورت دلخواه یک عدد آناناس

دو سوم فنجان بادام هندی بو داده شده ریز ریز شده

دو پیمانه بستنی ایتالیایی دولچه دی لیچی

سه قاشق کره آب شده

دو فنجان خمیر نان ( شیرینی)

زمان تهیه: بیست و پنج دقیقه
زمان فریز کردن: پنج ساعت یا از شب تا صبح

طرز تهیه تارت بستنی ایتالیایی

۱- کره و خمیرنان را در یک کاسه نه چندان بزرگ و متوسط با هم مخلوط کنید. تنها نیمی از خمیر نان را با آن مخلوط کنید  ( دو حدود یک فنجان) سپس آن را روی یک فویل ۸/۷ اینچ فویل پهن کنید. آن را کنار بگذارید. یک دوم بستنی را روی یک ظرف صاف به صورت یک لایه پهن کنید. نیمی از آن را با آجیل هایی که گفته شد بپوشانید. نیم دیگر خمیر نان را روی آن پهن کنید. سپس یکی دو ساعت آن را فریز کنید تا بدرستی شکل بگیرد.
باقی بستنی ها را در یخچال بگذارید و اجازه دهید شکل بگیرد. بدقت بستنی شکل گرفته را روی خمیرتان را پهن کنید. سپس روی آن را پوشانده و تمام شب آن را در یخچال گذاشته تا شکل بگیرد.
برای سرو کردن این دسر، بادام هندی ها را روی دسرتان بریزید. این دسر را به شکل مربع بریده و روی هر کدام از این قطعه ها یک تکه آناناس بگذارید و آن را نوش جان کنید.
*پوشاندن دسر با آناناس:‌ ۲ قاشق سرپر کره را در یک ماهیتابه بزرگ آب کنید. دو قاشق شکر قهوه ای را به آن اضافه کنید. آن قدر آن  را هم بزنید تا کاملا در کره حل شود. سپس دو فنجان آناناس پوست کنده شده تازه و آبدار را به آ ن اضافه کنید. در حقیقت روی آن را کاملا با آناناس بپوشانید. می توانید بعد از درست  شدن آن  را سرو نمایید یا تا ۳ روز آن را نگاهداری کنید. قبل از هر بار سرو کردن آن را گرم نمایید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *