خانه / آرایشی و زیبایی / شیوه های روشن و سفید کردن قسمت هایی از پوست بدن

شیوه های روشن و سفید کردن قسمت هایی از پوست بدن

ماسک

 

 

می خواهید در فرصتی کم پوست صورت و دیگر نقاط بدن را سفید کنید در این جا به شما شیوه های روشن و سفید کردن قسمت هایی از پوست بدن .

۱

Whiten-Skin-1-150x150

 

آب لیمو محبوب است، طبیعی است و سالهاست به عنوان یک عامل سفید کننده برای کمک به روشن و درخشان کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه آب لیمو تنها کمی پوست تان را روشن تر می کند اما نتایج ظریف روشن شدن پوست خیلی زود ظاهر می شود.

۲

Whiten-Skin-2-150x150

 

ماسک خانگی خمیر بادام نه تنها به عنوان یک روشن کننده عمل می کند، بلکه پوست تان را پاک سازی کرده و نرم می کند. برای درست کردن این ماسک ۶ عدد بادام را از شب قبل خیس کنید و روز بعد آنها را خرد یا آسیاب کرده و برای اینکه به خمیر تبدیل شود به آن شیر اضافه کنید. ماسک را در طول شب روی صورت و گردن خود بگذارید. صبح روز بعد پوست تان را با سرد بشویید. ابتدا این کار را به مدت چند هفته هر روز و بعد از آن فقط دو بار در هفته انجام دهید.

۳

Whiten-Skin-3-150x150

 

با استفاده از لوسیون های ضد آفتاب قبل از بیرون رفتن، از تیره تر شدن پوست تان جلوگیری کنید. اگر نور خورشید مستقیم به شما می تابد هر ۳۰ دقیقه یک بار آن را تجدید کنید. اگر چه در ویتامین D موجود در نور خورشید مفید است، اما می تواند به پوست تان آسیب برساند و باعث شود پوست ناصافی داشته باشید.

۴

Whiten-Skin-4-150x150

 

با کرم های سفید کننده می توانید قسمت های تیره پوست تان را محو و روشن تر کنید. انواع مختلفی از آنها وجود دارند و مواد تشکیل دهنده آنها نیز متفاوت است. این محصولات به شما برای رسیدن به پوست مطلوبتان کمک می کنند و لکه ها و ناهمواری های پوست تان را محو می کنند.

نکات و هشدارها

برخی روشهای پزشکی مثل برداشت پوست، لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی هم برای این کار وجود دارد.

اگر پوست تان آسیب دیده یا ترک خورده از آب لیمو استفاده نکنید چون باعث احساس سوزش در پوست تان می شود

شیوه های روشن و سفید کردن قسمت هایی از پوست بدن

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *