خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / ترفندهای آرایشی ویژه آرایش عروس

ترفندهای آرایشی ویژه آرایش عروس

0.157533001387540104

در این پست می خواهیم به شما عروس خانم ها ترفندهای آرایشی ویژه آرایش عروس را قبل از نزدیک شدن به شب عروسی بیان کنیم با ما باشید .

– به محض اینکه دوستان و آشنایان با خبر میشوند که نامزد کرده اید دوست دارند حلقه ی شما را ببینند که زیبایی دست و ناخن در معرض دید قرار خواهد گرفت پس باید به ناخن هایتان شکلی زیبا بدهید و ناخن هایتان را با یک لاک صورتی کم رنگ و طرح های فانتزی فرنچ جلوه ی زیبایی ببخشید .

– چند ماه قبل از عروسی حتما به یک دکتر پوست مراجعه کنید و عیوب پوستی خود را برطرف کنید زیرا پوست مهم ترین پایه ی زیبایی می باشد.

– اگر تمایل دارید در روز عروسیتان پوستی برنزه داشته باشید ۴ ماه زودتر از مراسم به صورت اهسته با یکی از روشهای برنزه کردن برنزه کنید  .

– موچین را از دسترس خود دور کنید تا هر لحظه  خودتان هوس تمیز کردن زیر ابروهایتان به سر شما نزند و برای عروسی ابروهای پر پشتی داشته باشید و بدست آرایش گر خود بسپارید تا ابروهای زیبایی برای عروسی به شما تقدیم کند.

– از خوردن غذاهای قند دار و هم چنین غذاهای چرب بپرهیزید .

– لوازم آرایشی که قرار است روی پوستتان استفاده شود را از قبل به کمک آرایش گر خود روی پوستتان تست کنید تا هیچ حساسیتی نسبت به آن نداشته باشید مانند کهیر یا اگزما.

– ورزش کردن باعث میشود که عضله های شما سفت شود و منجر به سم زدایی نیز میشود.

– قبل از عروسی حتما تغییر هورمون های بدنتان را تحت نظر یک پزشک کنترل کنید زیرا گاهی اوقات با تغییر یکباره ی هورمون ها پوست ممکن است پر از جوش و آکنه شود.

هر چقدر ابرو طبيعي‌تر باشد عروس زيباتر خواهد بود

– ماه قبل از عروسیتان ابروهایتان را شکلهای مختلف بردارید تا بفهمید چه مدلی به صورتتان می اید.

– اپیلاسیون عروسی را یک هفته قبل از عروسی انجام دهید و بدست آرایش گر خود بسپارید زیرا ممکن است  که اگردر خانه یا به دست خودتان انجام شود باعث سوختگی وجای لک روی پوستتان شوید.

– معمولا در ایران کمتر پیش می اید کسی تست آرایش عروسی انجام دهد چون هزینه ی زیادی دارد ولی بهتر است مثلا برای عروسی یکی از اقوام پیش ارایشگرتان بروید و از او بخواهید شما را آرایش کند اینطوری از کیفیت لوازم آرایش هم مطلع میشوید.

– نوشیدن روزانه  آب اشامیدنی  به میزان کافی را قبل از تاریخ عروسی خود فراموش نکنید زیرا کم آبی بدن باعث خشک شدن پوست صورت و بدن و ترک خوردن لب ها می شود.

– اگر لبهای ترک خورده دارید باید ۱ماه قبل از عروسی انها را با کرم یا وازلین چرب کنید .

– مراقب سلامت عاطفی خود باشید داشتن یک ارامش روحی و روانی تاثیر بزرگی روی پوست و زیبایی شما خواهد داشت.

– همه ی ما برای اینکه مژه های زیبا داشته باشیم از ریمل استفاده میکنیم برای روز عروسی باید از ریملی استفاده کنیم که ضد آب باشد و در برابر اشک مقاوم باشد بعضی از ارایشگرها از مژه ی مصنوعی استفاده میکنند ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است پیش آرایشگر خود بروید و از او بخواهید مژه های شما را اکستنشن کند.

– شب قبل از عروسی استفاده از یک ماسک روشن کننده ی پوست را فراموش نکنید که تاثیر زیادی روی زیبایی پوست دارد.

با این ترفندها شما می توانید با یک آرایش ساده در شب عروسی جذابت خاصی داشته باشید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *