خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / برجسته نشان دادن چشم ها با آرایش در صورت

برجسته نشان دادن چشم ها با آرایش در صورت

71263c303e9dfcca7c39623f5239e6cb

چشم ها در زیبایی چهره خانم ها نقش به سزایی را ایفا می کند و بخش عمده ای از آرایش آنها روی چشم  انجام میشود.در ادامه مطلب زیر نحوه برجسته نشان دادن چشم ها بوسیله آرایش را برای شما کاربران عزیز آموزش میدهیم.

 

مژه هایتان را فرکنید: یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها استفاده از فرمژه است پس فراموش نکنید حتما قبل از ریمل زدن مژه هایتان را فر کنید.

 

از مژه مصنوعی استفاده کنید: اگر قصد شرکت در یک مراسم کاملا رسمی و بزرگ را دارید سعی کنید از مژه مصنوعی استفاده کنید ، این کار باعث درشت تر و زیباتر به نظر رسیدن چشم ها می شود.

 

به مژه های پایین هم ریمل بزنید: بسیاری از متخصصان گریم معتقدند که ریمل زدن به مژه های پایینی هم باعث درشت تر دیده شدن چشم ها می شود ،

 

البته باید توجه کنید که برای ریمل زدن به مژه های پایینی ابتدا مژه های بالا را ریمل بزنید سپس بدون اینکه دوباره فرچه ی ریمل را داخل ظرف ریمل وارد کنید مژه های پایین را ریمل بزنید ، فرچه را به طور عمودی روی مژه های پایین عقب ، جلو ببرید.

 

خط چشم سفید استفاده کنید: یک روش دیگر برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها استفاده از خط چشم سفید است، داخل پلک پایین را به کمک یک مداد سفید نرم خط سفید بکشید البته این خط سفید را می توانید در گوشه ی چشمتان نیز بکشید.

 

ابروهایتان را تمیز و مرتب نگه دارید : برای اینکه چشمانتان بزرگ تر و برجسته تر دیده شود باید به ابروهایتان نیز توجه کنید و یک قوس خفیف به ابروهایتان بدهید و همواره ابروهایتان را تمیز و مرتب نگه دارید

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

13 راهکار طبیعی برای چاق کردن صورت

    اگر دارای صورتی لاغر هستید و دنبال شیوه های طبیعی برای چاق شدن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *