خانه / آرایشی و زیبایی / اثرات بخور بر چین و چروک انواع پوست

اثرات بخور بر چین و چروک انواع پوست

download

بخور بر پوست اثرات مفیدی دارد و منافذ را باز می کند در این جا می خواهیم توضیحاتی درباره اثرات بخور بر چین و چروک انواع پوست را بیان کنیم .

یک متخصص پوست گفت: بخور دادن به تغییرات موقت در وضعیت ظاهر پوست و شفاف کردن آن کمک می‌کند و بیشتر به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می شود.

یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است، به وسیله بخور منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از انواع ماسک‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه بخور دادن برای پوست مفید است، افزود: باز شدن منافذ پوست، نفوذ و جذب بهتر کرم‌ها و رطوبت رسان‌ها و هم‌چنین تسریع جریان خون از جمله فواید بخور دادن است.

این متخصص پوست با اشاره به اینکه بخور را می‌توان یک بار در هفته انجام داد و پس از آن از ماسک‌ها استفاده کرد، گفت: در مواقعی که احساس می‌کنیم پوست نیازمند آب رسانی است می‌توان بخور داد.

عرفانی با اشاره به اینکه افرادی که پوست خشک دارند بلافاصله بعد از بخور باید از مرطوب کننده‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در صورت عدم استفاده از مرطوب کننده‌ها پس از بخور، خشکی پوست افزایش می‌یابد.

وی افزود: پس بخور دادن به دلیل اینکه پوست پاک‌سازی می‌شود بسیار شاداب به نظر می‌رسد زیرا بخار آب سلول‌های خشک پوست را آب رسانی می‌کند و پوست به صورت موقت شاداب می‌شود.

این متخصص پوست با اشاره به اینکه رطوبت کم در پوست‌های خشک موجب سریع‌تر چروک شدن آن می‌شود، اضافه کرد: توصیه می‌شود برای به تعویق انداختن ایجاد چروک‌های پوستی از روش‌های آب درمانی مانند بخور دادن استفاده شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: منافذ پوست افرادی که پوست چرب دارند در اثر آب رسانی بسته می‌شود در نتیجه جوش و ضایعات عفونی با بخور دادن در این افراد تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه حتی افرادی که مداوم با بخار سرکار دارند در معرض جوش و آکنه قرار می‌گیرند، اضافه کرد: برای نمونه در آشپزها به علت اینکه به صورت مداوم در معرض بخار هستند جوش و آکنه بیشتر مشاهده می‌شود، البته به شرطی که پوست این افراد چرب باشد.

این متخصص پوست با اشاره به اینکه بخور دادن به عنوان یک روش درمانی شناخته شده و مطمئن برای پوست به اثبات نرسیده است، تصریح کرد: بخور دادن برای تغییرات موقت در وضعیت ظاهری پوست و شفاف کردن پوست مفید است و بیشتر به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می‌شود.

 

ابانک : اثرات بخور بر چین و چروک انواع پوست

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *