خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش مو / آموزش تصویری بستن مو بلند شکل دم اسب

آموزش تصویری بستن مو بلند شکل دم اسب

mooye-dome-asbi-6-150x150

خانم های گرامی در این مطلب آرایشی ساده ترین مدل آرایش مو و جمع کردن آن را در اختیارتان میگذاریم تا در کمترین زمان موی خود را جمع و آرایش کنید .

آموزش تصویری بستن مو بلند شکل دم اسب

۱

mooye-dome-asbi-1-150x150

 

مدل دم اسبی
نه تنها مدل دم اسبی سبکی آسان برای درست کردن موهاست، بلکه بلندی موهایتان را هم نشان می دهد و ویژگی های صورت تان را برجسته می کند. به علاوه به هر نوع مویی هم می آید.

۲

mooye-dome-asbi-2-150x150

 

از بالا ببندید
برای اینکه موهایتان از پشت ظاهری صاف و براق داشته باشد، هیچ چیز بهتر از این نیست که موهایتان را از بالا به صورت دم اسبی ببندید. بستن موها به این صورت، مدلی شیک و جوان پسند است. برای درست کردن این مدل، به موهای مرطوب تان کمی ژل بزنید و سپس آنها را سشوار بکشید. موهایتان را به سمت عقب و بالای سرتان – جایی که می خواهید موها را دم اسبی ببندید- شانه کنید و محکم با یک کش ببندید.

۳

mooye-dome-asbi-3-150x150

از پایین ببندید
برای اینکه بلندی موهایتان نشان داده شود، یکی از بهترین انتخاب ها این است که موهایتان را از پایین به صورت دم اسبی ببندید. با پیچیدن یک دسته کوچک از موها دور کش، یا اضافه کردن یک گل سر زیبا و نگین دار، از ظاهری خسته و تنبل که این مدل مو ممکن است به شما بدهد، در بیایید.

۴

mooye-dome-asbi-4-150x150

 

از بغل ببندید
برای سبکی که هم زیبا باشد و هم شیک، موهایتان را که به صورت دم اسبی بسته اید را به یک طرف شانه تانه تان بریزید. برای یک ظاهر رمانتیک، موهایتان را کمی حالت دار کنید یا اینکه برای داشتن ظاهری جذاب از پشت، پایین موهایتان را صاف کنید.

۵

mooye-dome-asbi-5-150x150

شل ببندید
زیبا و براق کردن موها در سبک دم اسبی، ظاهری شگفت انگیز به شما می دهد، اما شل بستن موها می تواند ظاهرتان را با طراوت کند. پایین موهایتان را حلقه حلقه کنید و آنها را به صورت شل در یک طرف گردن تان ببندید. سپس برای محکم کاری، یک دسته از موهایتان را دور کش مویتان ببندید. برای اینکه ظاهر آرامی داشته باشید، چتری هایتان را روی صورت تان بریزید و چند دسته کوچک از موهای تان را هم آزادانه رها کنید.

۶

mooye-dome-asbi-6-150x150

به صورت زیبایی ببافید
می توانید موهایتان را به صورت فرانسوی یک طرفه ببافید که به یک موی دم اسبی ختم می شود یا اینکه بافت های ریزی در سرتاسر موهایتان ایجاد کنید که ظاهری مدرن و غافلگیر کننده به موهایتان بدهد.

۷

mooye-dome-asbi-7-150x150

موهایتان را پوش بدهید
قسمت دم اسبی موهایتان را یک درجه بالا ببرید و کمی جلوی موهایتان را پوش دهید. سپس با یک شانه آنها را صاف کنید. حتی می توانید قسمت بغل موها را سفت ببندید و قسمت دم اسبی موهایتان را پوش دهید.

۸

mooye-dome-asbi-8-150x150

 

کوتاه و شیرین
موی دم اسبی فقط برای خانم هایی که موهای بلندی دارند نیست، خانم هایی که موهای کوتاهی دارند هم می توانند این مدل را به کار ببرند. یک سبک میانه را امتحان کنید و برای این کار فرق کج باز کنید و موهایتان را صاف کنید و از پشت ببندید. همچنین می توانید موهایتان را کمی شل تر ببندید و مقداری از موهایتان را آزادانه در اطراف تان رها کنید و موهایتان را پایین ببندید.

 

شما با کمترین امکانات می توانید به زیباترین شکل موی خود را آرایش کنید.

آموزش تصویری بستن مو بلند شکل دم اسب

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *