خانه / آرایشی و زیبایی / سلامت پوست / گلاب پوست را شاداب و شفاف می کند

گلاب پوست را شاداب و شفاف می کند

golab

  • این پژوهشگر طب سنتی ضمن تاکید بر مقوی بودن گلاب تصریح کرد: استفاده از آن در درمان بیماری های گوارشی، نفخ،  اسهال مزمن، رماتیسم ، غش، اضطراب و افسردگی مفید است.

 

به گزارش مشرق،  محمد عبداللهی ، پژوهشگر طب سنتی گفت: گلاب ماده‌ای معطر است که از تبخیر گل محمدی ساخته می شود . این مایع ضد عفونی کننده در طب سنتی کاربرد زیادی دارد.

وی افزود: مهم ترین خاصیت گلاب ایجاد شادابی، تسریع جریان خون و پاکسازی پوست است، همچنین استفاده از گلاب استریل برای شستشو  چشم و آبرسانی پیاز مو بسیار مفید است. ماساژ گلاب بر روی پلک بر رفع خستگی چشم و  ترکیب گلاب و جوش شیرین بر روی پوست برای از بین بردن جوش موثر است.

این پژوهشگر طب سنتی ضمن تاکید بر مقوی بودن گلاب تصریح کرد: استفاده از آن در درمان بیماری های گوارشی، نفخ،  اسهال مزمن، رماتیسم ، غش، اضطراب و افسردگی مفید است.

عبداللهی در خصوص خواص درمانی گلاب ابراز داشت: گلاب طبع گرم و تر دارد و مناسب فصل تابستان است، استفاده از آن به همراه یخ از گرمازدگی و بیمارهای صفراوی جلوگیری می کند ، همچنین نوشیدن و بوییدن گلاب سردردهای ناشی از آلودگی هوا و سر و صدا را برطرف می کند.

این پژوهشگر طب سنتی افزود: استفاده از بخور گلاب به درمان  بیماری های تنفسی کمک می کند، همچنین نوشیدن گلاب خنک، گرمی درون را از بین می برد و بدن را تقویت می کند. بوییدن گلاب برای رفع بیهوشی و تقویت قلب بسیار مفید است.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

با تغذیه سالم می شود چین و چروک پوست را درمان کرد

روغن زیتون، برای ماساژ دادن پوست شما فوق‌العاده‌ است. این روغن منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *