خانه / آرایشی و زیبایی / لوازم آرایشی / کاربردهای دیگر موچین

کاربردهای دیگر موچین

534227_FlueeAhyهرگاه اسم موچین را میشنویم به یاد ابرو برداشتن می افتیم اما غافل از اینکه موچین کاربرد های دیگری نیز دارد در ادامه مطلب زیر کاربرد های دیگر موچین برای شما عزیزان آموزش داده شده است.

آنقدر در برداشتن ابروها زیاده روی می‌کردیم که بیش از اندازه مرتب می‌شدند و با ابروهای مارلنه دیتریش، هنرپیشه‌ی معروف، قابل مقایسه می‌شدند! یا اینکه برای پیروی از یک مد یا یک مدل خاص، ابروها را اصلاح می‌کردیم؛ مثلا ابروهایی با تاج پهن و دنباله‌ی باریک.

شاید حالا نگران ابروهایمان شده باشیم، اما در سال‌های نخست دانشگاه، دخترانی با ابروهای پهن و پر که مادرانشان آنها را به درستی به دور از وسایل اصلاح ابرو نگه داشته بودند، با حسادت به ما نگاه می‌کردند. شاید باید از این مادران واقعا تشکر کنیم.

در دوران کودکی ما، وسایل اصلاح، یکی از ابزارهای ترسناکی بود که در کنار بتادین، در همان کابینت آزار دهنده‌ی بالای ظرفشویی، که جای جعبه‌ی کمک‌های اولیه بود، نگه داری شده و تنها در مواقع خونریزی بود که پایین آورده می‌شد. یعنی زمانی که ما در هنگام بازی دست و پایمان زخمی می‌شد و والدین ما با آن، تراشه‌های چوب را از دست و پایمان بیرون می‌آوردند. هنوز هم با یادآوری آن لحظات، مو بر تنمان سیخ می‌شود. اما باید بدانیم اگر کمک موچین‌ها نبود، الان ما به شکل یک جوجه تیغی در آمده بودیم!

تنها استفاده‌ی موچین‌ها، برداشتن موهای زائد و اصلاح نیست. انواع و اقسام موچین‌ها در آرایش صورت به بهترین نحو و بسیار بهتر از انگشتان دست کمک می‌کنند. مثلا برای گذاشتن مژه‌های مصنوعی. بدون همین موچین‌ها گذاشتن صحیح و دقیق مژه‌ها روی خط مژه، کار دشواری خواهد بود.

گذاشتن و برداشتن نوارهای کوچک و باریک نیز به خوبی با این وسایل انجام می‌شود. به نظر شما در مورد تزئینات هم کاربرد دارد؟ پولک و منجوق و پر؟ برای تزئین لباس‌هایتان چطور؟ پرداختن بسیار خوب به جزئیات، دیگر کار دستها نیست… کار موچین‌هاست!

موچین‌ها، عمیق ترین رازهای زیبایی ما را می‌دانند، و در اوج نا امیدی راهی جلوی پای ما می‌گذارند. موچین‌ها هر چند ماه یکبار، خط بین دو ابرو را برداشته و از برداشتن موی زائدی که هر چند هفته یکبار در چانه‌ی شما می‌روید، خسته نمی‌شوند.

در هرحال، شما هم ممنونشان هستید! موچین‌ها حتی گاهی در رختکن و قبل از ورود به استخر برای برداشتن چند تار موی زائدی که از مایو بیرون آمده هم بکار می‌آیند؛ وسیله‌ای بسیار کاربردی که بهتر است در همه جا همراه خود داشته باشیم.

این دوست خوب و همیشگی، به راستی قابل تقدیر است. برس‌ها و قلم‌ها، قدیمی می‌شوند، گوش پاکن‌ها دور انتداختنی هستند و تیغ هم بیشتر از یک یا دو ماه دوام نمی‌آورد؛ اما در هر حال، یک موچین خوب می‌تواند یک عمر با شما باشد.

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

به کودکان لاک ناخن نزنیم عوارض سختی دارد

  بهتر است برای کودکان از لاک‌های سنتی استفاده نکنید. انواع لاک‌های مختص کودکان در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *