خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / چگونه حالت صورت را متوازن کنیم که نه چاق و نه لاغر باشد

چگونه حالت صورت را متوازن کنیم که نه چاق و نه لاغر باشد

M1381322041

خیلی ها برای چاق و لاغر کردن صورت خود دست به عمل هایی می زنند در این جا چگونه حالت صورت را متوازن کنیم که نه چاق و نه لاغر باشد را از زبان متخصصان شرح می دهیم .

یکی از دغذغه‌های زیبایی که فکر بسیاری از افراد را درگیر خود می‌کند، داشتن صورتی متوازن است که نه زیادی چاق به نظر برسد و نه زیادی، لاغر! در این میان، داشتن صورت‌های لاغر و بیش از اندازه استخوانی، دغدغه بیشتری از نظر زیبایی، مخصوصا برای خانم‌ها ایجاد می‌کند.

دکتر امیرهوشنگ احسانی درباره راه‌های چاق و پرتر کردن صورت گفت: «برای درمان لاغری صورت، می‌توان از انواع پرکننده‌ها استفاده کرد. این پرکننده‌ها شامل تزریق چربی و ژل است که از میان این دو روش، تزریق چربی اثر مطلوب‌تر و به‌مراتب ماندگار‌تری نسبت به تزریق ژل دارد.

ضمن اینکه امکان واکنش دادن بدن نسبت به تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل هم وجود نخواهد داشت. از این رو، اگر میزان لاغری صورت شما بیش از اندازه باشد و پزشک معالج‌تان هم مشکلی در تزریق چربی نبیند، انجام این راه درمانی را به شما پیشنهاد خواهد داد».

این متخصص پوست و مو تاکید کرد که متاسفانه و برعکس راه‌های مناسب پر کردن صورت، روش‌های درمانی زیادی برای چاقی صورت وجود ندارد و این راه‌ها، تاثیر زیادی هم ندارد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد:

«سیستم‌هایی مانند رادیو فرکوئنسی وجود دارند که با گرما عمل می‌کنند و باعث از بین بردن چاقی و چربی صورت می‌شوند اما باز هم نمی‌توان به‌صورت یکنواخت از آن استفاده کرد و توصیه هم نمی‌شود. برای برداشتن غبغب هم عمل ساکشن انجام می‌شود، ولی انجام ساکشن برای صورت ممکن نیست چون در نهایت نتیجه یک‌دستی به دست نمی‌آید».

چگونه حالت صورت را متوازن کنیم که نه چاق و نه لاغر باشد

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *