خانه / آشپزی / شیوه گرفتن آب زرشک و خواص آب زرشک

شیوه گرفتن آب زرشک و خواص آب زرشک

037324629316155102a

 

اگر جز کسانی هستید که به ترشیجات علاقه دارید همراه ما باشید با شیوه گرفتن آب زرشک و خواص آب زرشک که برای بدن بسیار مفید است و به راحتی می توانید آب آن را در منزل بگیرید .

*. بر اساس اطلاعاتی پزشکی  زرشک خواص درمانی مختلفی از تصفیه خون تا شستشوی کبد و کلیه دارد.نوشیدنی که می خواهیم امروز معرفی کنیم آب زرشک طبیعی است.نکاتی که باید در مورد آب زرشک توجه کرد این است که ابتدا باید زرشک مخصوص آبگیری که ازخانواده زرشک قرمز(زرشک پلویی) است را انتخاب کرد، این نوع زرشک دارای مشخصاتی است مانند جسه ای نسبتاً بزرگتر از زرشک قرمز ، دارای رنگ آلبالویی تیره و حاوی هسته که معمولاً این نوع زرشک به “زرشک سیاه” معروف است.

 

شیوه گرفتن آب زرشک و خواص آب زرشک ، مواد لازم :

 

مواد لازم اندازه مقدار / کالری
زرشک تازه به مقدار لازم ۱۰۰ گرم / ۵۰ کالری
عسل ۱ قاشق غذا خوری ۱۰۰ گرم / ۲۸۸ کالری

 

شیوه گرفتن آب زرشک و خواص آب زرشک  :

برای تهیه این نوشیدنی مقداری زرشک تازه خریداری کنید، پس از شستشوی کامل، آنها را با یک قاشق عسل طبیعی درون مخلوط کن بریزید تا آبگیری شده و عسل و زرشک با هم میکس شود، پس از گذراندن آن از صافی آن را در لیوان ریخته و سرو کنید.

 

سایت ابانک ، خواص زرشک :

*. نقرس و رماتیسم را برطرف می کند.بی اشتهایی را برطرف می کند.اعمال دستگاه گوارش را منظم می کند و سوء هاضمه را از بین می برد.برای درمان زردی و یرقان موثر است.آنهایی که مبتلا به ورم طحال هستند می توانند برای معالجه از این گیاه کمک بگیرند.برای معالجه بواسیر نافع است.

037324629316155102a

 

 

تهیه نوشیدنی های مفید با بیان خواص آن در سایت ابانک .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *