خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش مو / روشن کردن موها بدون دكلره ، چطور ؟

روشن کردن موها بدون دكلره ، چطور ؟

روشن کردن موها بدون دكلره ، چطور ؟

شما میتوانید رنگ موی تیره ای را بدون استفاده از پودردكلره و با استفاده از اكسیدان و رنگ موی مناسب،به پایه روشن دربیاورید.از نکات مهم در این کار میتوان به دقت در انتخاب رنگ و اكسیدان اشاره نمود.

در میان آرایشگران اصطلاحی وجود دارد كه می‌گویند « رنگ، رنگ را باز نمی‌كند » اما در صورتی كه آرایشگری توانایی و مهارت لازم را داشته باشد، می‌تواند بدون پودردكلره و با استفاده از اكسیدان و رنگ موی مناسب، رنگ موی تیره‌ای را به پایه روشن درآورد. نکته مهم این کار هم دقت در انتخاب رنگ و اكسیدان است…

_ در بازار امروز رنگ موی ایران، اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد، شماره ۲ یا ۹ درصد و شماره ۳ یا ۱۲ درصد وجود دارد كه باتوجه به رنگ دلخواه باید از اكسیدان مناسب آن استفاده كرد.

_ در صورتی كه شخصی موهای نازك رنگ‌نشده داشته باشد و بخواهد موی خود را ۳ درجه روشن كند با استفاده از اكسیدان شماره ۲ یا همان ۹ درصد و تركیب آن با رنگ دلخواه می‌تواند مو را ۳ درجه روشن کند هرچه مو ضخیم‌تر و تیره‌تر باشد، باید از اكسیدان درصد بالایی استفاده شود.

_ اكسیدان شماره یك یا ۶ درصد برای موهایی كه می‌خواهند تنها یك درجه روشن شود، پیشنهاد می‌شود و اكسیدان ۱۲ درصدی برای روشن كردن ۴ تا ۵ درجه مو كاربرد دارد. باید توجه داشت كه رنگ و اكسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند و باید از تركیب هر دو استفاده كرد.

_ موهایی كه سفیدی آنها بیش از ۵۰ درصد است، رنگ موهای شماره ۰۰ پیشنهاد می‌شود.

_ در برخی از برندهای معروف، رنگ موهایی با نام اسپیشیال بلوند وجود دارد كه می‌توان با استفاده از اكسیدان مناسب و بدون پودردكلره رنگ مو را تا پایه ۶ درجه روشن كرد.

_ در صورتی كه مو از قبل های‌لایت شده باشد با استفاده رنگ‌های اسپیشیال می‌توان مو را به رنگ دلخواه درآورد.

_ باید به این نكته توجه داشت كه رنگ و اكسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس، پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اكسیدان و رنگ موی مناسب میتواند ما را به رنگ دلخواه نزدیك كند.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *