خانه / آرایشی و زیبایی / سلامت مو / راهکاری برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا

راهکاری برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا

راهکاری برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا

ar4-3229-650x400

می خواهید مژه هایی سالم داشته باشید و نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نداشته باشید بخوانید در ادامه راهکاری برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا .

چه موقع از موچین استفاده نکنیم؟
اگر زیر پوستتان نقاط بسیار ریزی در حال رشد هستند، اصراری به بیرون کشیدن آنها نداشته باشید. لازم نیست پوست خود را بشکافید و در این زمینه ریسک کنید. یک روز صبر کنید تا آن مو رشد کرده و به سطح پوست برسد و سپس آن را جدا کنید. با این حال، اگر شما را آزار می‌دهد، آن را با ساتر بپوشانید.
اجازه دهید یک راهنمای خبره شما را راهنمایی کند
اگر نمی‌توانید به خوبی درباره ابروهای خود قضاوت کنید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند بهترین فرم را برای چهره شما پیشنهاد دهد. بعد از اتمام کار چند عکس به صورت نمونه از خود بگیرید. برای آنکه چهره جدید خود را تازه نگه دارید، موهای اضافی را هفته‌ای یک بار بچینید.
چشم‌هایتان را باز کنید
ابروهای باریک باعث می‌شوند که چشم‌های شما پهن‌تر به نظر برسند. بنابراین قبل از استفاده از ریمل، چشم‌های خود را باز کنید. سعی کنید خیلی فشار ندهید و ضربه نزنید. لازم نیست تمام پوست خود را بکشید، تنها نقاط چین و چروک دار را بیرون بیاورید. می‌توانید از یک اسپری نیز در نقاط بیرونی استفاده کنید.
ریمل خود را با قلم بکشید
استفاده از ریمل می‌تواند ابروهای شما را پرتر و بلندتر جلوه دهد. قلم موهای پلاستیکی حتی ریزترین موها را نیز از ریشه تا نوک به ریمل آغشته می‌کنند و آنها را بلندتر نشان می‌دهند. اما قلم موهای فیبری چهره شما را طبیعی جلوه می‌دهند و موجب ایجاد ساختارهای ضخیم و مقاوم می‌شوند.
حرکت صاف و نرم برای جلوگیری از تجمع
مطمئنا نمی‌خواهید چشم‌هایتان مانند عنکبوت ترسناک باشند! برای خلاص شدن از شر ریمل از یک دستمال کاغذی جهت پاک کردن مازاد باقی مانده بر روی صورت استفاده کنید. ترفند دیگر این است که دستمال کاغذی را به صورت چرخشی جهت پاک کردن اثرات اضافی بکار بگیرید.
اکستنشن مژه
آیا نمی‌توانید صبر کنید یا زمان کافی ندارید؟ اکستنشن، مژه‌های شما را برای ۲ تا ۳ هفته کامل و بی‌نقص نگه می‌دارد، اما نمی‌توانید در این مدت از ریمل استفاده کنید. به علاوه، باید سعی کنید آنها را خشک نگه دارید.

راهکاری برای داشتن مژه های پرپشت و زیبا

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

درمان ریزش مو با طب سنتی و گیاهان دارویی

چه چیزی بهتر از گیاهان دارویی برای درمان ریزش مو مفید است؟ در این مقاله ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *