خانه / آرایشی و زیبایی / راهکاری برای خشک کردن لاک در کوتاهترین زمان

راهکاری برای خشک کردن لاک در کوتاهترین زمان

download

ضمن بیان راهکاری برای خشک کردن لاک در کوتاهترین زمان در این پست به دو نکته دیگر آرایشی در مورد روشن کردن مو  و برس ریمل نیز اطلاعاتی در اختیارتان می گذاریم .

خشک کردن فوری لاک

هنگامیکه وقت کافی برای خشک کردن لاک ندارید نگران نباشید. اگر زمانی را صرف زیبایی و لاک زدن ناخن ها کرده و نمی خواهید لاک یا احتمالا طرح زیبایی که بر روی ناخن ها ایجاد کرده اید به جایی بخورد و خراب شود، فقط کافی است خیلی سریع ناخن ها را در آب یخ قرار دهید.به این ترتیب لاک فورا خشک و بر روی ناخن ها ثابت خواهد شد.

روشن کردن موها

در اینجا این نکته را دوباره یاد آوری می کنیم:برای اینکار کافی است موها را با گل بابونه یا آب لیموی تازه بشویید.می توانید آب لیمو را به جاهایی از مو که می خواهید روشن تر شود، اسپری کنید بعد از شستشو اجازه دهید موها ترجیحا زیر نور خورشید و یا اگر زمان ندارید با سشوار خشک شوند.گرما موجب تثبیت این روشنی بر روی موهای شما خواهد شد.

حتی می توانید به صورت های لایت، بخشی از موها را با آب لیمو روشن تر از موهای طبیعی خود کنید.

 

استفاده از برس ریمل های قدیمی به جای شانه ابرو

می توانید به جای خریدن برس های ابرو، برس ریمل های قدیمی را شسته و کاملا خشک کنید و بعد از آن به عنوان یک برس فوق العاده برای ابروهای خود استفاده کنید.این برس ها حتی کوچکترین موهای ابرو را به راحتی شانه زده و مرتب می کنند.

 

ابانک : راهکاری برای خشک کردن لاک در کوتاهترین زمان

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *