خانه / آرایشی و زیبایی / با این غذاها دیگر موی شما نمی ریزد

با این غذاها دیگر موی شما نمی ریزد

download

شاید راه های زیادی را برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو امتحان کرده باشد در این جا با این غذاها دیگر موی شما نمی ریزد .

۱- ماهی: موها به طورعمده ای ازپروتئین تشکیل شده اند بنابراین ابهامی وجود ندارد که چرا ماهی برای موها ماده غذایی بسیارمهمی است؟ ماهی منبع غذایی مهمی برای پروتئین است و همچنین سرشارازامگا ۳ می باشد. گوشت قرمز و جوجه هم خوب هستند اما به شرط این که چربی بالایی نداشته باشند.البته لازم بذکر می باشد که منبع امگا ۶ نیز بسیار مفید می باشد.

۲- هویج : نه تنها برای سلامت چشم مفید است بلکه برای سلامت موها نیز بسیارمفید است، مانند تخم مرغ و مواد لبنی ، ویتامین a موجود درهویج برای تولید سبوم مو ضروری است .هویج به موهای شما کمک می کند تا سالم و براق بماند.

۳- میگو: میگو و دیگر موادغذایی حاوی زینک برای جلوگیری از ریزش موضروری است،  البته جذب زینک بیش ازحد نیز موجب ریزش موها می شود زیرا میزان تستوسترون تولیدی بدن را افزایش می دهد.

۴- سبزیجات : اسفناج وکلم بروکلی هم منبع ویتامین a و c می باشند . مانند بسیاری غذاهای دیگر دراین لیست این سبزیجات هم مواد طبیعی ای مانند سبوم تولید می کنند که برای جلوگیری ازریزش موهای شما مفید است.

۵- شیر و لبنیات : این گروه از مواد غذایی منبع غنی از کلسیم و منیزیم و پروتئین هستند و تاثیر بزرگی روی جلوگیری از ریزش موها حتی کچل شدن های ارثی می گذارند بنابراین حتما از این گروه مواد غذایی در برنامه ی روزانه ی خود استفاده نمایید و اگر دچار عدم تحمل لاکتوز (قند موجود در شیر) می باشید سعی کنید از دیگر مشتقات لبنی استفاده نمایید.

 

ابانک : با این غذاها دیگر موی شما نمی ریزد

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *