خانه / سبک زندگی / آموزش شمع سازی / این نوع شمع حشرات را دفع می کند

این نوع شمع حشرات را دفع می کند

sham16k27 (1)

می خواهیم شمعی به شما آموزش دهیم که حشرات را دفع می کند ، در قسمت شمع سازی این نوع شمع حشرات را دفع می کند برای شما قرار داده ایم .

این شمع معطر را از عطر روغن‌های تقطیر شده از رایحه علف‌های روئیده در چین و مالزی و سریلانکا می‌سازند. عطر سنبل هندی را در صابون‌ها و گندزوداها و حشره‌کش‌ها استفاده می‌کنند، این شمع‌ها برای دفع حشرات بسیار مناسب می‌باشند. این شمع‌ها برای دفع حشرات بسیار مناسب می‌باشند…

. این شمع‌ها را با اضافه کردن رایحه در طی مراحل ساخت می‌سازند. برای این نوع شمع‌ها ظروف گوناگونی از قبیل سطل‌های کوچک یا کوزه‌های سفالی ایده‌های خوبی برای قالب می‌باشند. فتیله این نوع شمع‌ها نمونه‌ای بزرگ می‌باشد که ذوب موم را افزایش می‌دهد. یک استخر بزرگ از موم ذوب شده با عطر فراوان و مؤثر برای نتیجه بهتر شمع‌ها را با فاصله بیشتری از هم قرار دهید اگر هوا داغ، مرطوب یا بادی می‌باشد تعداد شمع‌ها را افزایش دهید. و شمع‌ها را قبل از غروب آفتاب به مدت یک ساعت در بیرون از خانه قرار دهید. شمع‌ها تا زمانی‌که استخر موم ذوب شده فرم نگیرد مؤثر نمی‌باشند. و آنها را تا زمانی‌که مردم در بیرون از خانه هستند روشن نگه دارید. شمع سنبل هندی تعداد بیش از ۲۵۰۰ حشره مختلف را دفع می‌کند و در برابر بعضی حشرات کوچک دیگر و حشرات پروازکننده مؤثر می‌باشد. اگرچه بعضی از حشرات موذی از قبیل بید به سمت شعله نور شمع جذب می‌شوند.

 

سایت ابانک : این نوع شمع حشرات را دفع می کند 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *