خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / اگر گونه های زیبا میخواهید بخوانید

اگر گونه های زیبا میخواهید بخوانید

13594813691رژگونه زدن نقش زیادی درزیبا نشان دادن چهره خانم هادارد. در ادامه مطلب طرز مناسب رژگونه زدن را ارايه داده ایم.

 رژگونه ها می توانند جذابیت مضاعفی را به شما بیافزایند ولی اگر رنگ های درستی را به کار نبرید نتیجه ی برعکسی به دست می آورید. رنگ های مشخصی وجود دارند که مناسب پوست های تیره ، گندم گون و روشن است. شما باید در نظر داشته باشید که سایه رنگی که انتخاب می کنید نزدیک ترین رنگ به پوست شما باشد تا طبیعی تر دیده شود و زیاد به چشم نیاید. در زیر نکاتی درباره چگونگی انتخاب بهترین رنگ رژگونه مناسب به پوست شما آورده شده است:

۱. رژگونه برای پوست های تیره بهترین رنگ هایی که برای پوست تیره عالی هستند قرمز، نارنجی کمرنگ و قرمز تیره است.شما می توانید ترکیب این رنگ ها را قبل از استفاده امتحان کنید تا بهترین ترکیب را برای پوست خود به دست بیاورید.

۲. رژگونه برای پوست گندمگون (متوسط) زنانی که پوستی نه روشن و نه تیره دارند به نظر میرسد بیشتر در انتخاب بهترین رنگ مناسب پوست خود سردرگم هستند.سعی نکنید که که درکاربرد رژگونه زیاده روی کنید چرا که ظاهر صورت خود را خراب می کنید. از رنگ صورتی روشن برای این پوست اجتناب کنید چرا که کاملا برای این پوست مصنوعی دیده می شود.

۳. رژگونه برای پوست های روشن تقریبا اکثر سایه های رنگ به این رنگ پوست خوب می شود البته اگر درست استفاده شود.سعی کنید از سایه های رنگی نارنجی ، رنگ بلوطی مایل به قرمزیا بنفش اجتناب کنید چرا که کمی اشتباه در ترکیب این رنگها از شما چیز وحشتناکی می سازد. صورتی درخشان ویا رنگهای گل رز بهترین رنگ برای شما است.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

13 راهکار طبیعی برای چاق کردن صورت

    اگر دارای صورتی لاغر هستید و دنبال شیوه های طبیعی برای چاق شدن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *