خانه / سبک زندگی / آموزش کاردستی / آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب

FPUFTZ9IGY2956V.MEDIUM

یک کاردستی دیگر با لوازم دور ریختنی ، و روش درست کردن یک کیف به ساده ترین شکل ممکن ، ببینید در این جا آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب .

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله اول : ابتدا یک کتاب نسبتا بزرگ و با داشتن یک جلد دارای استقامت تهیه کنید و سپس بخش برگه های اصلی کتاب را از جلد آن خارج نمایید.

Change-your-favorite-book-into-a-bag

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله دوم : سپس به کمک یک کاغذ یا مقوای رنگی قسمتی که دو طرف کتاب به هم متصل هستند را با چسب و مقوا محکم کنید.

Change-your-favorite-book-into-a-bag-1

FTA09LJIGSBSJYT.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله سوم : اگر از تصویر یا رنگ جلد کتاب خوشتان نمی آید می توانید برای زیبا تر کردن آن از کاغذ ها رنگی، پارچه یا چرم استفاده کنید. این بخش سلیقه ای می باشد.

F5U55JPIGSBSK3J.MEDIUM

Change-your-favorite-book-into-a-bag-1

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله چهارم : در این قسمت تعداد برگ هایی را که خارج ساخته اید را اندازه گرفته و برای هر چهار طرف آن (عرض و طول) چوبی هم اندازه با آن ها تهیه نمایید. برای هر طرف از جلد کتاب ۴ چوب نیاز است.

Change-your-favorite-book-into-a-bag-2

F6KQGVKIGSBSIRD.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله پنجم : در این بخش اگر چوب ها را به اندازه برش داده اید می توانید به کمک چسب طول و عرض چوب ها را به هم بچسبانید. برای زیباتر شدن نیز چوب ها را با رنگ مشکی رنگ کنید

Change-your-favorite-book-into-a-bag-3

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله ششم : در این بخش چوب ها را به درون جلد کتاب قرار دهید و به کمک چسب به جلد کتاب آن را بچسبانید و سپس یک متصل کننده تاشو هم به انتهای چوب وصل کنید تا به خوبی جلد کتاب باز و بسته شود.

FG5YQQQIGY295LF.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله هفتم : در این بخش با توجه به سلیقه خود می توانید از بست و یا دستگیره برای درب کیف و همچنین می توانید از بند دوشی نیز استفاده کنید.

Change-your-favorite-book-into-a-bag-4

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب مرحله هشتم : در نهایت شما توانسته اید یک کیف با کتاب بسازید همچنین می توانید خلاقیت خود را نیز درگیر این کار کرده و به بهتر شدن آن کمک کنید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

FPUFTZ9IGY2956V.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت کیف با کتاب

کاردستی ساخت کیف و کتاب

کیف با کتاب

آموزش کاردستی

منبع : ایران فناوری

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

ایده هایی برای تزیین گیفت جشن سیسمونی 95

مادرهای گرامی که می خواهید جشن سیسمونی بگیرید در این جا ایده هایی برای تزیین گیفت ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *