خانه / سبک زندگی / آموزش عروسک سازی / آموزش تصویری ساخت عروسک

آموزش تصویری ساخت عروسک

arosak

ببینید در قسمت کاردستی سایت ابانک روش ساخت یک عروسک دیگر را به شما آموزش می دهیم همراه ما باشیدبا آموزش تصویری ساخت عروسک .

آموزش تصویری ساخت عروسک  ، مرحله اول :

ابتدا می بایست الگو و طرح پایه حیوان مورد نظر خود را بسازید. که می توانید از سیم های فلزی برای اینکار کمک بگیرید و روی آن ها را نیز مقداری پنبه های ریز بچسبانید.

FG8R4TQICP0XLHA.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله دوم : در این بخش مقداری پشم گوسفند زبر تهیه کرده و با آن روی کار و الگو را بپوشانید. از چسب برای اینکار نیز می توانید استفاده کنید.

FUFK6CHICP0XM5O.MEDIUM

FJYDW6QICP0XKJW.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله سوم : در این بخش لایه های نازک و نرم پشمی تهیه کنید و بر روی بدنه و فرم بدن حیوان قرار دهید و با دستان خود به خوبی این لایه را روی کار فشار داده تا شکل خوبی به وجود آید.

FOZDI5IICP0XKJX.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ،مرحله چهارم : در این بخش مقداری پشم زبر و پشم نرم سیاه استفاده کنید و قسمت دم حیوان را تکمیل نمایید.

Realistic-Animals (2)

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله پنجم : برای ایجاد گوش و پنجه های حیوان از پارچه تخت و زبر استفاده کنید و به کمک چسب آن را بر روی سر و دست و پاهای حیوان نصب کنید.

FC8S58DICP0XKJZ.MEDIUM

FADNJHWICP0XKUO.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله ششم : در این مرحله به کمک مقدار پشم قرمز یا ماژیک قرمز و دکمه های چشمی قسمت چشم و بینی حیوان را تکمیل کنید.

F4EZVFBICP0XPVD.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله هفتم : به کمک رنگ صورتی ماژیک یا رنگ لاک ناخن می توانید قسمت پنجه ها را نیز تکمیل تر کنید و آن را زیبا نمایید.

F64WTKEICP0XR39.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله هشتم : در این بخش به کمک نخ های زبر برای حیوان اگر همانند گربه سانان بود سبیل بسازید.

F74590ZICP0XRSH.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت عروسک ، مرحله نهم : در نهایت شما توانسته اید یک عروسک واقعی بسازید و از آن به عنوان تزئینی مناسب استفاده کنید. امیدوام از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

Realistic-Animals-1

آموزش تصویری ساخت عروسک 

ساخت عروسک 

کاردستی عروسک 

عروسک 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *