خانه / سبک زندگی / آموزش کاردستی / آموزش تصویری ساخت ریسه عروسکی

آموزش تصویری ساخت ریسه عروسکی

cst93bf1ci187ajs1uq

می خواهیم در این قسمت روش ساخت ریسه عروسک ویژه اتاق دختربچه ها را به شما آموزش دهیم همراه ما باشید با آموزش تصویری ساخت ریسه عروسکی در ادامه .

برای ساخت این عروسک زیبا و متفاوت شما فقط به مقداری پارچه با رنگ های شاد احتیاج دارید. برای شروع کار یه برگه بردارین و الگو قسمت های مختلف بدن عروسک رو همونطور که توی تصویر میبینید روی اون بکشید. برای سایزش هم به اندازه ایی که میخواین عروسکتون باشه توجه کنید.

m3ny9dukf899elvedb7g

در مرحله دوم از ساخت عروسک الگوهایی که کشیدین رو روی انواع پارچه با رنگهای مختلف پیاده کنید. اینکه الگو مربوط به کدوم قسمت عروسکه تعیین میکنه که از چه نوع پارچه با چه رنگی استفاده کنید.

7xqpysh5kzs8nedi48z

حالا وقتشه که از هنر خیاطی تون استفاده کنید و شروع کنید به وصل کردن قسمتهای عروسک پارچه ای به هم. برای اینکار از پارچه مشکی که به عنوان مو استفاده میشه شروع کنید و روی اون صورت عروسک رو قرار بدین و اجزا صورت رو هم با نخ بدوزین، البته میشه اجزا رو با ماژیک کشید. فقط توجه کنید که صورت عروسک خندان باشه تا عروسکی که ساختین جذاب تر و دوست داشتنی تر شه.

to0va7j5yzhp3kjdkwf8

حالا قسمتهای مربوط به لباسها و دست و پای عروسک رو به هم متصل کنید. خب دوستهای خوبم به همین راحتی ساخت عروسک ما به پایان رسید.

lmgjov276w5rnwbsudei

شما میتونین به راحتی چند تا از این عروسک های زیبا رو در رنگ های مختلف بسازین و برای تزئین اتاق خواب کودک به عنوان آویز روی دیوار ازش استفاده کنید.

 

اگر شما روش درست کردن این ریسه را با عروسکی دیگر دارید عکس آن را برای ما ارسال کنید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *