خانه / آشپزی / آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

747

 

دنبال راهی برای تزیین کوکی و بیسکویت هستید در این مطلب می خواهیم ضمن آموزش تهیه رویال آیسینگ به شما دوستان بیان کنیم که چگونه با آن بیسکویت و شیرینی را تزیین کنید .

رویال آیسینگ (royal icing) که برای تزئین بیسکویت ، کیک ، شکلات و … استفاده میشه و بنظرم یکی از لذت بخش ترین تزئین هاست که وقت و حوصله ی خاص خودش روهم می خواد. رویال آیسینگ سفید با این مواد اولیه که در ادامه می بینید تهیه میشه. بعد از تهیه می تونیم با استفاده از رنگ های خوراکی (رنگ ویلتون) و اضافه کردن به رویال آیسینگ سفید به رنگ دلخواهمون برسیم. رویال آیسینگ رو می تونیم با استفاده از پودر مرنگ هم تهیه کنیم و برای استفاده از پودر مرنگ باید بگم که هر  قاشق غذاخوری پودر مرنگ معادل یک سفیده ی تخم مرغ هستش و بنظرم طرز تهیه ی آیسینگ با استفاده از سفیده ی تخم مرغ با آیسینگ تهیه شده از پودر مرنگ تفاوت خاصی در کیفیت،سختی  یا آسانی مراحل تهیه نداره و تنها دلیلش سالمونلا هستش پس برای کسانی که سابقه ی ابتلا به این بیماری رو دارند،خانم های باردار و اشخاصی که به هر دلیلی نسبت به استفاده از تخم مرغ حساس هستند توصیه میشه از پودر مرنگ(پودر سفیده ی تخم مرغ پاستوریزه شده)استفاده کند
آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی ، مواد لازم برای تهیه رویال آیسینگ سفید :

سفیده ی تخم مرغ      ۱عدد

پودر شکر                 ۸۰ گرم

کرم تارتار                 ۱/۸ قاشق چایخوری

737

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی :

سفیده را در ظرف تمیز عاری از رطوبت و چربی با همزن برقی،همزده تا کف ایجاد بشه (من در این دستور مواد اولیه رو دو برابر کردم یعنی از دو تا سفیده ی تخم مرغ استفاده کردم و ۱۶۰ گرم پودر شکر و… اضافه کردم).

736 735

یک هشتم قاشق چایخوری کرم تارتار چند ثانیه هم بزنید(بازهم تکرار می کنم که من مواد اولیه رو دو برابر کردم یعنی در اینجا ۱/۴ قاشق  چایخوری کرم تارتار اضافه کردم)

734

پودر شکر را به آن بیفزایید و هم بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند.

733 732

در بعضی دستورها نوشته شده از وانیل استفاده شود اما استفاده از وانیل باعث میشه که آیسینگ بعد از خشک شدن بروی بیسکویت ها تغییر رنگ داده و رنگ سفید آیسینگ کرم یا زرد رنگ میشه پس بهتره از وانیل استفاده نکنید.

730

به همزدن ادامه دهید تا کرم شفاف،غلیظ  و پفکی شود،اما بیش از حد هم نزنید. زیرا آیسینگی که بیش از حد لازم همزده شود،پس از خشک شدن،ممکن است ترک خورده و از سطح بیسکویت جدا شود و یا قطعاتی که به وسیله ی آن به هم وصل کرده اید،ازهم جدا شوند.رویال آیسینگ ما آماده است.اگه با قاشق مقداری از رویال آیسینگ رو بردارید و دوباره داخل ظرف بریزید باید حالت خودش رو حفظ کنه و خیلی زود جذب نشه.

729

از این لحظه به بعد فرصت زیادی ندارید و باید سریعا کار تزئین رو شروع کنید.

اگه تازه کارید و سرعت عمل ندارید با یه دستمال آشپزخونه که مرطوب شده روی ظرف رو بپوشونید چون آیسینگ در مجاورت هوا سریع خشک میشه.

731

آیسینگ آماده است . اون را داخل قیف کاغذی بریزین و تزئین کوکی شکری را شروع کنید.

738 739

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

747

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

753

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

754

آموزش تصویری روش درست کردن رویال آیسینگ ویژه تزیین کوکی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *