خانه / آرایشی و زیبایی / چند راه برای پاک کردن لاک بدون استون

چند راه برای پاک کردن لاک بدون استون

630872529-parsnaz-irگاهی اوقات شما نیاز به پاک کردن لاک ها روی ناخن  خود دارید ولی استون در اختیارتان نیست .در ادامه مطلب زیر چند راه دیگر به جز استون برای پاک کردن لاک از روی ناخن هایتان برای شما آماده شده است.

یک دستمال پاک کننده آرایش را به الکل آغشته کنید و آن را روی سطح ناخنهایتان بمالید همانطور که معمولا” از آستون یا لاک پاکن برای پاک کردن لاکهایتان استفاده می کنید.

 

۲ یک کاسه کوچک را از آب گرم پر کنید و انگشتهایتان را داخل آن قرار دهید . گرمای آب باید برای شما قابل تحمل باشد . حدود ۱۵ دقیقه دستان خود را در آب گرم نگه دارید تا لاکها کاملا” نرم شوند . سپس دستهایتان را با حوله خشک کنید و از یک گوشه به آرامی لاک را از روی ناخنتان بلند کنید .

 

۳ یک لایه ضخیم لاک روی لاکهای قدیمی که قصد پاک کردنشان را دارید بزنید و با یک دستمال آرایش پاک کن ، آن را پاک کنید و اجازه ندهید که لاک خشک شود . به این ترتیب لاک قبلی شما هم همراه لاک جدیدتان پاک می شود.

۴-روش آخر استفاده از اسپری دئودورانت یا اسپری مو هست . ناخن هایتان را از نزدیک اسپری کنید و سپس سریعا با پنبه بکشید.چندبار تکرار کنید تا لاک از روی ناخن هایتان پاک شود.

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *