خانه / آشپزی / طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی

طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی

طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی

201632935021715371a

 

سوپ یک پیش غذای بسیار مناسب است و معده را گرم می کند در این پست می خواهیم روش درست کردن یک سوپ با آجیل پرخاصیت را نشان دهیم طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی .


طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی ، مواد لازم: برای ۴ نفر

فندق ۲ پیمانه
آب ۴ پیمانه
 سیب زمینی  ۵ عدد
 برگ بو  ۲ عدد
نعنای خرد شده ۱ قاشق چایخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
روغن به میزان لازم

طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی :
سیب زمینی ها را بشویید، سپس آنها را همراه با مقداری آب بگذارید تا بپزند. وقتی سیب  زمینی ها کاملا نرم شدند، آنها را با آب سرد بشویید تا بتوانید به راحتی پوست هایشان را جدا کنید. سیب زمینی های بدون پوست را داخل یک ظرف مناسب خوب له کنید.
فندق ها را به مدت یک شبانه روز خیس کرده، سپس پوست آنها را جدا کنید. فندق های بدون پوست را همراه با ۴ پیمانه آب داخل مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید تا فندق و آب کاملا به خورد هم بروند و یکدست شوند، سپس آن را داخل یک قابلمه مناسب بریزید.کمی روغن، برگ بو و نعنای خرد شده را هم اضافه کنید. قابلمه را حدود ۵ دقیقه روی حرارت کم قرار دهید. بعد از زمان ذکر شده برگ بو را از داخل قابلمه درآورده و حرارت را خاموش کنید.
حال مخلوط فندق را به سیب زمینی های له شده اضافه کنید. مقداری نمک و فلفل هم بریزید. مخلوط را داخل مخلوط کن یا ظرف غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. مواد داخل مخلوط کن را داخل قابلمه روی حرارت بگذارید و حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا سوپ جا بیفتد، سپس آن را از روی حرارت بردارید.
سوپ را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید، آن را با فندق تزیین کرده و سرو کنید.

 

201632935021715371a

طرز تهیه سوپ فندق و سیب زمینی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *