خانه / آرایشی و زیبایی / روش درست کردن معجون خوراکی برای تقویت مو

روش درست کردن معجون خوراکی برای تقویت مو

ar4-4310

در این پست می خواهیم روش درست کردن معجون خوراکی برای تقویت مو را به شما بیان کنیم با ما همراه باشید .

آبمیوه بنوشید تا موهایتان بدرخشد!

امروز می‌خواهیم برای رسیدن به موهایی سالم‌تر و درخشان‌تر آبمیوه بخوریم! با اینکار مواد غذایی مورد نیاز را به موهایتان می‌رسانید تا جذاب‌تر از همیشه باشند و کمتر بشکنند!

توجه داشته باشید که اگر آب‌میوه گیر ندارید، می‌توانید از مخلوط کن استفاده کنید. شاید آب‌میوه‌تان کمی غلیظ‌تر شود اما هنوز هم مواد مغذی مورد نظر ما سر جایشان هستند!

چیزهایی که احتیاج دارید:

چهار پنج تا برگ چغندر بزرگ

برگ چغندر مزه‌ی ملایمی دارد و پر از ویتامین آ و سی است که بهمراه چیزهای دیگر به افزایش تولید سبوم کمک می‌کند. همچنین بعنوان یک نرم‌کننده‌ی طبیعی پوست سر نیز به حساب می‌آید. گیسوانی نرم و درخشان!

۱ لیمو ترش پوست کنده

لیموترش به تند و تیز شدن مزه‌ی آبمیوه کمک می‌کند و ویتامین سی را برایمان فراهم می‌آورد، یعنی چیزی که بدن شما برای جذب آهن به آن احتیاج دارد. اگر شما به اندازه‌ی کافی آهن دریافت نکنید، حدس بزنید چه می‌شود؟ موهای شما سست شده و حیاتش را از دست میدهد.

۱ پرتقال بزرگ پوست کنده

ویتامین سی بیشتر!

۱ سیب زمینی شیرین بزرگ پوست کنده

سیب‌زمینی‌های شیرین مملو از بتا کاروتن هستند، ماده‌ای که بدن شما آنرا به ویتامین آ تبدیل می‌کند و چیزی که از خشک شدن پوست سر شما و در نتیجه شوره زدن جلوگیری می‌کند.

۳ هویج بزرگ با پوست

بتا کاروتن بیشتر! می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم بتا کاروتن اضافه کنیم!

ده پانزده تا توت فرنگی بدون برگ سبز

توت فرنگی‌ها ظرف‌های کوچک ستودنی طبیعی هستند که ویتامین بی را با خود حمل می‌کنند؛ و موهای تشنه‌ی ما را قوی و سالم خواهند کرد. بعلاوه آن‌ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و آب‌میوه‌ی ما را کلی خوشمزه می‌کنند.

دستور تهیه:

همه‌ی مواد را بشویید و هسته‌ها و ساقه‌هایشان را جدا کنید؛ سپس آنها را در آب‌میوه گیرتان بیندازید و دکمه‌ی روشن‌اش را بزنید! یا اینکه آنها را به داخل مخلوط کن ریخته و یک فنجان آب هم اضافه کنید تا آبمیوه‌تان کمی رقیق شود.

با این مقدار مواد اولیه، چیزی حدود ۱ لیتر آبمیوه خواهید داشت، نگران زیادی‌اش نباشید، اگر چیزی اضافه ماند می‌توانید آنرا در یخچال، در محفظه‌ای که جلوی ورود هوا را می‌گیرد نگهداری کنید. سپس هر وقت که خواستید دوباره نوش جانش کنید، کافیست کمی تکانش دهید.

تمام آبمیوه‌تان را به مدت دو روز، تا زمانی که تازه است تمامش کنید، چرا که آبمیوه‌ها قدرت جادوییشان را به سرعت از دست می‌دهند!

این آبمیوه‌ی نارنجی صورتی و سبز، وقتی کاملا باهم مخلوط شود یک رنگ ترکیبی یک جور سبز یا یک جور صورتی به خود می‌گیرد! همچنین بخاطر سیب‌زمینی شیرین بافت خامه‌ای بخود می‌گیرد که کمی شبیه شیک پرتقال و توت فرنگی است.

این آبمیوه یک انتخاب شیرین برای شروع روز شماست. پیشهاد می‌کنم بین هر جرعه‌ای که از این آبمیوه‌ی عالی می‌نوشید با خودتان تکرار کنید: آهای موهای من مثل یک الماس بدرخشید!

ابانک : روش درست کردن معجون خوراکی برای تقویت مو

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *