خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / تکنیک های ماندگاری بیشتر آرایش در فصل تابستان

تکنیک های ماندگاری بیشتر آرایش در فصل تابستان

download (2)

می خواهیم تکنیک های ماندگاری بیشتر آرایش در فصل تابستان را که بسیار ساده و راحت می باشد را در اختیار شما بگذاریم . با ما همراه باشید .

۱- برای اینکه از شل شدن پوستتان در اثر گرما جلوگیری کنید بهتر است در این فصل بیشتر از زمانهای دیگر به صورتتان آب سرد و خنک بزنید و حتما قبل از میکاپ و آرایش و همینطور بعد از پاک کردن آن صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید که هر چه این کار را بیشتر انجام دهید به شادابی پوست کمک کرده و از افتادگی و چروک شدن آن جلوگیری خواهید کرد.

۲- پس از خشک شدن کامل صورت حتما و حتما از کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید چرا که زدن ضد آفتاب از طرف پزشکان متخصص پوست در تمام فصول توصیه میشود که در این فصل از ضروریات آن محسوب خواهد شد .

گفته میشود ضد آفتاب مناسب و مخصوص پوست چرا که بر حسب انواع پوستها باید ضد آفتاب مناسب آن مورد استفاده قرار گیرد تا به پوست آسیب نرساند برای مثال برای انواع پوستهای چربی که استعداد جوش زدن دارند بهتر است از ضد آفتابهای فاقد چربی استفاده شود تا جوش زدن را تشدید نکند و برای انواع دیگر مناسب همان نوع پوست را.

۳- صبر کنید تا ضد آفتابتان کاملا جذب شود .در نظر داشته باشید که ضد آفتاب باید به مقدار کافی و به اندازه ی یک بند انگشت زده شود تا کاملا پوست را آغشته کرده و خوب آن را بپوشاند.

بارها در مطالب قبلی نیز گفته شده که اگر دوست دارید از کرم پودر استفاده کنید بهتر است ضد آفتابهای رنگی را جایگزین آن کنید که ضرر کمتری هم به پوست برسانید .

پس از جذب آن برای جلوگیری از عرق کردن بهتر است تنها از پنکیکهای خشک استفاده کرده و برحسب رنگ پوست آرام آرام با پد یا ابر مخصوص آن روی پوست گذاشته و بردارید و آن را بر روی پوست نمالید .پد را روی تمام نقاط پوست مثل بینی، گونه ها آرام آرام گذاشته تا پوست یکنواخت و یکرنگ شود.سعی کنید در این فصل از کرم پودرهای بسیار چرب و براق استفاده نکنید.

۴- از مدادهای ابروی کاملا خشک نه روغنی و یا سایه های ابرو استفاده کرده و کمی به ابروها فرم دهید.استفاده از مدادهای چرب در اثر گرما باعث رنگی شدن اطراف ابروها شده و آنها را مصنوعی نشان خواهد داد.

۵- کمی هم ریمل ضد آب آنهم تنها به پلکهای بالایی زده که در اثر گرما زیر چشمها و گاهی هم پشت پلک سیاه نشود و آرایشتان به همان تمیزی اول باقی بماند.بهتر است شب هنگام خواب با یک مداد مشکی خطی سیاه داخل چشمها بکشید تا این سیاهی لابه لای مژه ها رفته و کاملا طبیعی به چشمها فرم داده، آنها را زیباتر نشان دهد و دیگر شما نیاز به کشیدن خط چشمهای براق و چرب هم نخواهید داشت.

۶- رژ گونه را به آرامی با برس مخصوص آن روی گونه ها زده و باز با پد بنکیک آن را پخش کنید تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبیعی تر به نظر آیند و مرزی ایجاد نشود.

۷- برای زدن رژ لب و ماندگاری بیشتر آن بهتر است هنگام پنکیک زدن لبها را نیز با پودر پنکیک همرنگ پوست درآورید و سپس از یک مداد لب نه چندان چرب که زود پاک شود و نه چندان خشک که باعث ترک ترک شدن لب شود استفاده کرده و پس از کشیدن دور لب خوب رنگ مداد را روی لبها پخش کنید و سپس از رژ لب که بهتر است از نوع مات و خشک باشد استفاده نمایید .این خط لب شماست که بر روی پنکیک باعث دوام و ماندگاری بیشتر رژ بر روی لبها خواهد شد .هر چند رژ لب شما حتی از نوع براق یا چرب باشد و کم کم پاک شود اما رنگ لب شما بخاطر مدادلب بیرنگ و پاک نخواهد شد.

۸- موها را ترجیحا جمع کنید و یا از مدلهای نیمه جمعی که پشت گردن بسته باشد استفاده نمایید تا از گرم شدن و عرق کردن جلوگیری شود .

«تفکر در فصل فصل زندگیم، مثل تغییر فصلهای خداوندی در من زیبایی می آفریند»

 

ابانک : تکنیک های ماندگاری بیشتر آرایش در فصل تابستان

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *