خانه / آرایشی و زیبایی / از بین بردن کبودی زیر چشم با آرایش

از بین بردن کبودی زیر چشم با آرایش

1427

خانم هایی که سیاه دور چشم جذابت و زیبایی چشم شما را گرفته است در این جا از بین بردن کبودی زیر چشم با آرایش را بیان می کنیم ..

کبودی زیر چشم از آن مشکلاتی است که جوان و پیر نمی‌شناسد و خیلی‌ها را گرفتار خود کرده‌است، حلقه‌های سیاه رنگی که می‌توانند تمام زیبایی فرد را خراب کنند. گاهی هم آنقدر این حلقه‌ها سمج می‌شوند که به راحتی از بین نمی‌روند حتی اگر به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید!

 

۱. کانسیلر را با یک برس کوچک که سری نسبتا تیز داشته‌باشد تنها روی حلقه‌های سیاه بمالید، وقتی سر برس آرایشی کوچک و تیز باشد کمتر احتمال دارد که لایه کانسیلر زیر چشم بیش‌از اندازه شود. فراموش نکنید که به پوست گوشه داخلی چشم حتما کانسیلر بزنید چون معمولا در این قسمت حلقه‌های سیاه از همه آشکارترند. کانسیلر را به پلک‌ها بمالید تا تمام پوست اطراف چشم یکرنگ شود.

 

142757

۲. با استفاده از یک برس کوچک سایه چشم، مقداری پودر روی کانسیلر بزنید، بهتر است از پودری مات استفاده کنید تا اگر در کانسیلر درخشندگی وجود دارد بپوشاند و پوست را یکدست نشان دهد ، پودرهای متفاوتی در بازار برای پوست زیر چشم وجود دارد که باید با توجه به رنگ پوست خودتان یکی را انتخاب کنید.

14474

۳. حالا نوبت خط چشم است یک خط چشم مشکی انتخاب کنید و بعد روی پلک بالا یک خط خیلی باریک بکشید تا کاملا خط مژه‌ها مشخص و برجسته شود. حواستان باشد که بهتر است تا جایی که ممکن است زیر مژه‌ها را هم سیاه کنید. تا چشم کاملا حالت خود را نشان دهد. در نهایت روی مژه‌ها دو لایه ریمل مشکی بزنید، یعنی اول یک لایه بزنید وقتی خشک شد، دوباره لایه دیگری روی آن بزنید.

14275

۴. شاید تعجب کنید ولی ابروها هم در پوشاندن کبودی‌های زیر چشم نقش دارند وقتی ابروها زیبا و پر باشند توجه‌ها دیگر به زیر چشم جلب نمی‌شود به همین دلیل به نوعی تمام ایرادهای ابروها را هم بپوشانید با یک مداد نرم ابرو را پر کنید. بهتر است برای پر کردن ابرو به صورت ضربه‌ای و خیلی آرام، از قسمت داخلی ابرو شروع کنید تا به انتها برسید، برای اینکه کاملا طبیعی بشود با یک برس ‌ابرو، موهای ابرو را شانه کنید تا رنگ‌ها به خوبی پخش شوند.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *