خانه / آرایشی و زیبایی / آشنایی با بهترین رژگونه ها برای جذاب کردن آرایش

آشنایی با بهترین رژگونه ها برای جذاب کردن آرایش

797219_373

 

می خواهید یک آرایش بدون ضرر به پوست و جذاب داشته باشید به شما توصیه می کنیم بهترین لوازم آرایشی استفاده کنید با ما باشید با آشنایی با بهترین رژگونه ها برای جذاب کردن آرایش ..

لوازم آرایشی برای خانم ها از جمله وسایلی است که این روزها داشتنش به یک ضرورت تبدیل شده است. در عین حال اهمیت داشتن پوستی سالم و شفاف هم ، مساله ای است که هیچ بانویی بی تفاوت از کنار آن عبور نخواهد کرد. و خب ، دقیقا به همین دلیل است که انتخاب صحیح وسایل آرایشی به یک باید تبدیل شده است. در این انتخاب دقت کنید و اگر تردید همچنان همراه شماست با ما همراه شوید. در این مطلب سراغ انواع رژگونه ها رفته ایم.

رژگونه تاچ پاستل

Touch Pastel  – karaja

797216_133

رژگونه کرمی در سه رنگ فرمولاسیون شفاف که به خوبی روی گونه  ها ترکیب می شود و ظاهری شاداب و سالم به گونه های شما می دهد!  به لطف اپلیکاتور ویژه این محصول، استفاده از آن بسیار آسان است!


رژگونه کامپکت

Compact Blusher   – misslyn

797217_204

رژگونه پودری؛ بلافاصله چهره را شاداب تر  نشان می دهد؛ حاوی رنگدانه های عمیق.


رژ گونه  بورژوا

Blusher  – bourjois

797218_741

رژ گونه پخت شده بادوام با رایحه دل انگیز و آینه مخصوص و برس داخل بسته بندی.


رژگونه پودری پرفکت

Perfect Powder Blusher  – Isadora

797219_373

رژ گونه پودری با رنگی عمیق (به دلیل وجود رنگدانه های فراوان) و ماندگاری بالا حاوی ذرات فوق العاده ریز برای دوام بیشتر محصول دارای برس اپلیکاتور ساخته شده از موی طبیعی بز برای پوشش بیشتر محصول مناسب برای انواع پوست .


رژگونه دیفاینینگ

Defining  Blusher – catrice

797220_610

رژگونه پودری نرم و ابریشمی، حاوی ویتامین E برای داشتن آرایشی طبیعی و شاداب! بافت فوق العاده ریز این محصول سرشار از رنگدانه‌ است. پخش کردن این رژگونه بسیار آسان است و گونه‌های شما را به خوبی برجسته می‌کند.


رژگونه کت واک

Catwalk  Powder  Blush – beYu

797221_548

رژگونه پودری-مخملی با پوشش متوسط برای فرم دادن به صورت و گونه ها با بافت کرمی و مخمل گونه و رنگدانه های ظریف مناسب برای سفر، دارای یک آینه و برس همراه مقاوم در برابر آب،عاری از روغن  عاری از پارابن؛ عاری از رایحه.


رژ گونه فیس آپ تاچ

Face Up Touch – catalina geo

797222_575

رژگونه با بافت بسیار لطیف که به راحتی روی پوست می نشیند.  قابلیت برجسته نشان دادن و شکل دادن به گونه ها، همان طور  که شما می خواهید.


رژگونه بلاش آپ

Blush Up! Powder Blush – essence

797223_676

رنگ متنوع این محصول از جمله آخرین  سبک‌های مد و فشن است؛ در تولید این رژگونه از فناوری ویژه و مبتکرانه‌ای استفاده شده است. بافت پودری نرم و ابریشمی این محصول پوشش متوسطی دارد. موجود در ۲ ترکیب رنگ!

 

این لوازم آرایشی ها برندهای معرف رژگونه است ..

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *