خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / پنهان کردن ترک های پوست ، چگونه ؟

پنهان کردن ترک های پوست ، چگونه ؟

پنهان کردن ترک های پوست ، چگونه ؟

با آرایش چگونه میشود ترک های پوست را پنهان کرد؟این سوال اساسی کلیدی دارد،چون ۳ مورد از مسئله های عمده مربوط به سن را با ۱ موضوع،مخاطب قرار می دهد.

خطوط ، پوست افتاده و لکه های خورشیدی . فرمول کرمی ، پوستهای افتاده که از عصر به آن طرف حالت خود را از دست می دهند را مرطوب و صاف می کند . از کاربرد هر نوع پودری که چروکها را بیشتر نمایان می کند بپرهیزید .

۱- رنگ درست را انتخاب کنید

چندین رنگ را با کشیدن ۳ خط از گونه تا خط دهان امتحان کنید . ( رنگی که روشن تر از پوستتان باشد ، یک رنگ مناسب و یک رنگ تیره تر ) و در نور طبیعی که از پنجره یا در وارد می شود آن را چک کنید . رنگی که به طور یکدست روی پوستتان محو شود ، انتخاب درستی است .

۲- آن را به کار ببرید

با دست مقدار کمی از آن را روی نواحی ای که نیاز به ترمیم دارد ( لکه های قرمز یا قسمتهای خراب ) گذاشته و با فرچه یا نوک انگشت روی آن بکشید . برای طبیعی تر شدن آن ، دستتان را به طرف بالا بکشید و به سمت موهایتان آن را پخش کنید ، بیشتر از آن پیشروی نکنید .

۳- آماده شوید

اگر پوست چربی دارید ، آن را با یک لایه رنگ روشن و رنگ صورت که روی قسمتهای پیشانی ، بینی و چانه با یک برس یا ابر می کشید تمام کنید تا پایه آن را تمام و ترکیب آن را ملایم تر کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *