خانه / آرایشی و زیبایی / ورزش نکردن چه اثرات منفی روی پوست دارد

ورزش نکردن چه اثرات منفی روی پوست دارد

5743734

دانستنی هایی در  مورد ورزش نکردن چه اثرات منفی روی پوست دارد را در این جا بیان می کنیم با ما همراه باشید .

ورزش نکردن تاثیر زیادی روی ظاهر انسان‌ها دارد و باعث سرعت گرفتن روند پیر شدن در صورت انسان‌ها می‌شود.
دانشمندان تصاویری را منتشر کرده‌اند که تاثیر ورزش نکردن را روی صورت انسان‌ها نشان می‌دهد.
این محققان تصاویری از انسان‌ها را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد در صورتی که آن‌ها حداقل ۵ بار در هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش نکنند، ظرف مدت ۵، ۱۰ و ۲۰ سال آینده چه ظاهری خواهند داشت.
آن‌ها هم‌چنین تصاویری را ارائه کردند که نشان می‌داد افرادی که به مقدار توصیه شده ورزش می‌کردند ظرف ۵، ۱۰ و ۲۰ سال آینده چه تغییرات مثبتی در ظاهر آن‌ها صورت می‌گیرد.
محققان در دانشگاه سنت آندرو هم‌چنین میزان اضافه وزنی را که افراد با گذشت زمان و در اثر ورزش نکردن پیدا می‌کردند حساب کردند تا دقیق‌تر بتوانند ظاهر هر فرد را شبیه سازی کنند. این تحقیقات با هدف تشویق کردن مردم اسکاتلند به ورزش کردن انجام شده است.
راس وایت هد در این باره گفت: هدف این تحقیقات پررنگ کردن نقش زندگی فعال و پر تحرک در داشتن سلامت و هم‌چنین ظاهر زیباتر است.
ما با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند قد و وزن داوطلبان، و این که آیا آن‌ها ورزش می‌کنند یا نمی‌کنند سعی کردیم شکل ظاهری افراد را در سال‌های آینده تخمین بزنیم.
برای انجام این کار ، محققان سعی کردند از نرم‌افزارهای کامپیوتری استفاده کنند. استفاده از این برنامه کامپیوتری نشان داد افرادی که تحرک بدنی ندارند بعد از چند سال پوست افتاده‌ای پیدا می‌کنند و زیبایی پوست آن‌ها شدیدا کاهش پیدا می‌کند. هم‌چنین چین و چروک‌های زیاد و انباشته شدن چربی در اطراف چشم و گردن و دیگر قسمت‌های صورت می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی ظاهر انسان داشته باشد.
یکی از علاقه مندان به ورزش بعد از دیدن این تصاویر گفت: من زمانی که این تحقیق را دیدم واقعا شوکه شدم. اگر همه می‌دانستند در صورت ورزش نکردن ممکن است در ۲۰ سال آینده چه ظاهری پیدا کنند شاید تعداد بیش‌تری نسبت به تحرک بدنی بیش‌تر علاقه مند می‌شدند.
ابانک : ورزش نکردن چه اثرات منفی روی پوست دارد

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *