خانه / سبک زندگی / آموزش خیاطی / نکته های خیاطی از نحوه استفاده لایه چسب تا دکمه برای لباس مردانه

نکته های خیاطی از نحوه استفاده لایه چسب تا دکمه برای لباس مردانه

download (1)

یک خیاط خوب را رعایت نکات ریز خیاطی می تواند یک خیاط بی نظیر شود در این جا شما را با نکته های خیاطی از نحوه استفاده لایه چسب تا دکمه برای لباس مردانه آشنا می کنیم .

طرز استفاده از لایی چسب = لایی چسب ها را به اندازه الگو مورد نظر ولی یک سانت الی نیم سانت کوچکتر برش زده و لایه چسب در سجاف لباس استفاده می شود .

نحوه گذاشتن دکمه برای لباس های زنانه :
جا دکمه ای را سمت راست لباس و اولین جا دکمه ای را از نقطه شکست یقه پایین یقه استفاده می کنیم و نیز دکمه را سمت چپ لباس استفاده کرده و فاصله دکمه ۸ ۴ سانتی متر میباشد .

نحوه گذاشتن دکمه برای لباس های مردانه :
جا دکمه ای سمت چپ و دکمه سمت راست لباس قرار میگیرد .

نکته:*برای طراحی الگو یقه های انگلیسی, آمریکایی و یا یقه هایی که از سرشانه یک سانتی متر داخل شده باید از یقه پشت به اندازه جلو که همان یک سانتی متر است کم کنیم یا به اصطلاح باز کنیم .

نکته ۱ : برای دوخت یقه آمریکایی , یقه سه سانت و یقه شالی میتوانیم بلندی یقه شالی از بالا بزرگتر برش زده و در موقع وصل اضافات را قیچی کرده , قسمتی را که در الگوی یقه شال علامت زده . علامت روی الگو

نکته ۲ : برای کسی که می خواهد سرشانه آن آزاد باشد به دو سانتی متر الی یک و نیم سانتی متر به حلق آستین اضافه کرده و در موقع اضافه کردن به آستین نیز این اعداد را اضافه کرده یعنی گشاد می کنیم .

 

نکته های خیاطی از نحوه استفاده لایه چسب تا دکمه برای لباس مردانه

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *