خانه / آرایشی و زیبایی / نکاتی که در برداشتن ابرو به آن توجه نمی کنید

نکاتی که در برداشتن ابرو به آن توجه نمی کنید

T1380373796

خانم های عزیزی که خودتان ابروهایتان را بر می دارید لازم است نکاتی که در برداشتن ابرو به آن توجه نمی کنید را رعایت کنید همراه ماباشید با بیان این نکات آرایشگری در اصلاح ابرو

ابروها را ناشیانه بر می‌دارید
مجله‌های زیبایی معمولاً روش‌ها و متدهای برداشتن ابرو را آموزش می‌دهند. آنها از روی چند شکل و دیاگرام بهترین شکل ابرو را نشان می‌دهند.

خیلی‌وقت‌ها آنها به شما می‌گویند با مداد طراحی ابتدا شکل ابروی دلخواهتان را درست کنید و باقی موها را بردارید. با این حال نتیجه اصلاً مطلوب نیست. یک دلیل مهم این وضعیت این است که شما دقیقاً نمی‌دانید روش برداشتن ابرو چگونه است و توجهی به مدل ابروهای خودتان ندارید.

بهتر است قبل از برداشتن ابرو اجازه بدهید ابروهایتان کاملاً پر شوند و شکل واقعی آن مشخص شود و سپس متناسب با انواع مدل‌های ابرو آن طرحی که با شکل صورت شما متناسب است را انتخاب کنید. اگر بخواهید خودتان به ابروهایتان مدل خاصی بدهید قطعاً آن را خراب خواهید کرد.

بیش از اندازه ابرو را برمی‌دارید
شاید این توصیه را شنیده باشید که برداشتن ابروها باعث می‌شود که به مرور زمان دیگر پر نشوند.

این توصیه درست است. برداشتن زیاد ابرو می‌تواند باعث کم شدن ابروها شود. گاهی اوقات با برداشتن ابرو جای آن دوباره پر نمی‌شود. با افزایش سن این احتمال بیشتر می‌شود. حالا اگر فکر می‌کنید که بهتر است همیشه ابروها را با وکس بردارید و با مداد ابرو شکل دلخواه ابرو را بکشید به این نکته بیشتر فکر کنید.

اگر فکر می‌کنید که با ابروهای نازک زیباتر به نظر می‌رسید بازهم این کار را نکنید. یک ابرو با اندازه طبیعی قطعاً زیباتر از ابروی پهن یا بسیار نازک است.

موهای نازک بالای ابرو را برمی‌دارید
خیلی‌ها عادت دارند موهای کرکی بالای ابرو را بر دارند. این یک اشتباه است که متأسفانه به مرور زمان به عادت هم تبدیل می‌شود و در نهایت باعث می‌شود بالای ابروهایتان خالی به نظر برسد.

کرک‌های بالای ابروها را هیچ کس نمی‌بیند اما به طور کلی در شکل ابروها مؤثر است. آنها را به حال خودشان رها کنید و یادتان باشد موهای ابرو را باید از بالای پلک بردارید نه از روی پیشانی. کرک‌های ابرو را با مداد ابرو پر کنید. مدادی که با آن ابرو را پر می‌کنید حتماً باید مخصوص ابرو باشد.

برای شکل دادن به ابروها باید بخش‌های خالی ابرو را کاملاً پر کنید

 

ابرو را پر نمی‌کنید
همه ابروهای پر پشتی ندارند. درست مثل اینکه همه موهای پر پشتی ندارند. اما برای شکل دادن به ابروها باید بخش‌های خالی ابرو را کاملاً پر کنید.

در هر صورت این ابروی شماست چه بتوانید با روش‌های درمانی رشد موهای ابرو را بهبود بدهید و چه نه. اما در هر صورت این امکان همیشه وجود دارد که با مداد داخل ابرو را رنگ کنید.

ابروها را شانه نمی‌کنید
اگر ابروهای بلندی داشته باشید ممکن است ابروهایتان افتاده و نامرتب به نظر برسند. موهای بلند انتهای ابرو را نباید کوتاه کنید. بهترین راه این است که آنها را با برس مخصوص ابرو مرتب کنید. می‌توانید از کمی ژل مخصوص ابرو هم استفاده کنید تا ابروها مرتب باشند.

از تیغ استفاده می‌کنید
تیغ‌های مخصوص ابرو وجود دارند که خیلی‌ها عادت دارند به وسیله آن ابروها را فرم بدهند. اما بهتر است دیگر از تیغ استفاده نکنید. بهترین راه برای مرتب کردن ابروها و اطراف ابرو استفاده از بند و وکس و موچین است. درست است که تیغ برای تمیز کردن موهای زائد نواحی دیگر بدن مؤثر است اما تیغ‌ها واقعاً برای صورت خانم‌ها مناسب نیستند.

موچین مناسب ندارید
برای برداشتن ابرو باید یک جفت موچین مناسب و حرفه‌ای و خوش دست داشته باشید. موچینی که خوب موها را نمی‌گیرد یا کار با آن برای شما ساده نیست باعث می‌شود برداشتن ابرو به کار ناشیانه‌ای تبدیل شود که فقط به ابروهایتان آسیب می‌زند و اعصابتان را هم بهم می‌ریزد.

برداشتن ابرو از ناحیه تاج
به نظر منطقی است که برای برداشتن ابرو از تاج ابرو شروع کنید و به انتها پیش بروید. اما این روش درست نیست. برای برداشتن ابرو باید از وسط ابرو و در ناحیه‌ای که ابروها پرتر است شروع کنید. از وسط ابرو به سمت انتهای ابرو حرکت کنید و وقتی کاملاً پشت پلک و زیر ابرو را مرتب کردید تاج ابرو را مرتب کنید.

بند انداختن ابرو
یک اشتباه رایج خانم‌ها این است که خودشان به تنهایی سعی می‌کنند با وکس یا بند موهای زائد ابرو را بردارند. این کار بدون شک کار پرخطری است، چون هم ممکن است به خودتان آسیب بزنید و پوست را زخمی و ملتهب کنید و هم به خاطر تسلط نداشتن کافی وارد بخش اصلی ابرو شوید و کل ابرو را خراب کنید.

بند انداختن زیاد ابرو هم کار درستی نیست. بهتر است از این روش به شکل محدودی استفاده کنید و حتماً این کار را به یک آرایشگر و طراح ابرو بسپارید.

 

ابانک : نکاتی که در برداشتن ابرو به آن توجه نمی کنید

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *