خانه / سبک زندگی / آموزش خیاطی / راهنمایی خرید پارچه لباس عروس

راهنمایی خرید پارچه لباس عروس

download

قابل توجه خیاطان لباس عروس در این مطلب می خواهیم راهنمایی خرید پارچه لباس عروس و توضیحاتی در مورد جنس های مختلف پارچه برای دوخت یک لباس عروس زیبا را بیان کنیم .

۱ساتن
پارچه ای در نهایت براقی که انتخابی آسان و در دسترس است. پارچه ای میان وزن (نه زیاد سبک و نه خیلی سنگین) که برای لباس عروس و ساقدوش او انتخابی معمول است.

 

۲ تور عروس
چیزی که سبک وزن و لطیف باشد و در یک نگاه کاملا تمایز آن با یک پشه بند مشخص شود. عرض این پارچه ها از پارچه های پرعرض معمولی بیشتر است (۲.۷۵ متر) و انتخاب ایده آلی برای تزیین لباس عروس هستند.

 

۳ شیفون
نوعی پارچه ی ابریشمی سبک وزن، صاف و لیز و لغزنده که به دلیل ظاهر جذاب و فاخری که به لباس می دهد، بسیار در دوخت لباس شب معمول است.

 

۴ساتن Charmeuse
نوعی از ساتن که برای دوخت دراپه های ظریف مناسب است و بهترین راه حل برای لباس هایی است که فرم آویخته دارند تا هم اتصالات خوب دوخته شوند و هم لباس خوش ژست از آب درآید.

۵ ابریشم
در فرم های بسیاری از ابریشم، به خاطر بافت نرم، بسیار صاف و سختی تار و پود آن استفاده می شود. این پارچه ها کشش بسیار کمی دارند و برای دوخت هر الگویی مناسبند.

 

۶ پارچه تافته
تافته گزینه دیگری برای لباس شب و عروس است که از ابریشم کمی سفت تر است و این سبب راحت چروک شدن آن می شود.

 

۷ Shantung (ابریشم خشن چینی)
پارچه ای سنگین و بادوام که به دلیل بافت منحصر به فردش که مانند ابریشم خام است علاقه شما را برای دوخت هر مدل لباسی با آن جلب می کند.

نکات و هشدارها

مهم نیست که چه پارچه ای انتخاب می کنید؛ مطمئن شوید پارچه تان برای مدلی که در نظر دارید مناسب است.

ابانک : راهنمایی خرید پارچه لباس عروس

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *