خانه / آرایشی و زیبایی / نرم کننده مو را قبل از شامپو بزنیم یا بعد آن

نرم کننده مو را قبل از شامپو بزنیم یا بعد آن

چگونه-موهای-خود-را-بشوییم-و-نرم-کنیم-6

دانستی هایی در مورد این که نرم کننده مو را قبل از شامپو بزنیم با بعد آن بخوانید توضیحات شرکت ها تولید کننده نرم کننده مو را در این باره .

برخی از شرکت‌های مراقبت از مو می‌گویند که استفاده از نرم کننده قبل از شامپو زدن، می‌تواند موهای شما را درخشان‌تر و نرم‌تر کند! صرفنظر از اینکه شما از چه محصولاتی استفاده می‌کنید، به اکثر ما اینگونه آموخته‌اند که موهایمان را به یک روش بشوییم: شامپو زدن (آبکشی، کف آوردن شامپو، آبکشی، و تکرار) و سپس استفاده از نرم کننده. مگر اینکه جزو افرادی باشید که از شامپو استفاده نمی‌کنند و موهایشان را فقط با نرم‌کننده می‌شویند، که در اینصورت احتمالا کارتان کمی عجیب بنظر می‌رسد.

اما برندهای مراقبت از مو شروع به توسعه‌ی لاین‌های محصولاتی کرده‌اند که از ما می‌خواهند کاملا بر عکس این روش عمل کنیم: یعنی استفاده از نرم کننده قبل از شامپو زدن، و به گفته‌ی آنها، این یک ترفند بسیار ساده برای دستیابی به موهایی فوق العاده است.

نینا دیماچکی، مدیر هنری Kérastase می‌گوید: استفاده از نرم کننده قبل از شامپو، یک راه عالی برای تقویت موهای نازک است، بدون آنکه آنها روی سر بخوابند و کم حجم بنظر برسند. همچنین باعث افزایش ماندگاری سشوار موها می‌شود، و آماده کردن مو قبل از شستشو، به شامپو امکان می‌دهد که آسان‌تر و یکنواخت‌تر در موها پخش شود.

انواع موهای نازک، تنها موهایی نیستند که از این روش سود می‌برند. دیماچکی می‌گوید موهایی که هایلایت هستند و بعد از شامپو براحتی گره می‌خورند یا مستعد چرب شدن هستند نیز، یک کاندید بسیار خوب برای استفاده از این روش می‌باشند.

بعضی از لاین‌های مراقبت از مو دقیقا برای این منظور فرموله شده‌اند. این نوع شامپوها و نرم کننده‌ها برای تقویت مو از پروتئین‌های همراه کراتین و عصاره‌ی گیاه هفت جان (که احمقانه بنظر می‌رسد، اما در اصل عصاره یک گیاه سرشار از پروتئین است) استفاده می‌کنند.

هنگامیکه به ترتیب درستی از این دو استفاده شود، می‌توانند به نرم کردن و هیدراته کردن آسیب دیده‌ترین موها نیز کمک کنند. اما لازم نیست که برای امتحان این ترفند در خانه، در روال کارتان کاملا تجدید نظر کنید. فقط شامپو و نرم کننده (یا ماسک مو) معمولی‌تان را بردارید، و ترتیب استفاده از آنها را بر عکس کنید.

سایت ابانک : نرم کننده مو را قبل از شامپو بزنیم با بعد آن

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *