خانه / آرایشی و زیبایی / لوازم آرایشی / نحوه تمیز کردن برس های آرایشی

نحوه تمیز کردن برس های آرایشی

64

وقتی مدتی از برس های آرایشی استفاده شود باقیمانده مواد آرایشی روی آن تجمع می یابد که محلی مناسب برای میکرو ارگانیسم هاست وباید تمیز گردد درادامه مطلب زیر برای شما نحوه تمیز کردن برس های آرایشی را بازگو میکنیم.  اولین کاری که احتیاج دارید انجام دهید، این است که یک بازه ی ۲۴ ساعته که احتیاج ندارید از قلم موهای آرایشی خود استفاده کنید را مشخص نمایید. خوب است این مدت را از زمانی که در منزل، ساحل یا استخر یا در زمستان، زمانی که دور آتش به سر می‌برید انتخاب کنید. پس روزی که به استفاده از آن‌ها احتیاج دارید برای این کار مناسب نخواهد بود.

۲ – هر چیزی که برای این کار احتیاج دارید را آماده کنید. همه ی قلم موهای آرایشی تان، یک پاک کننده ی صورت یا شامپوی بچه، یک‌کاسه ی کوچک و ۲ عدد حوله. همچنین برای این کار به یک سینک دست شویی نیز نیاز خواهید داشت.

۳ – شیر آب را باز کنید تا زمانی که ولرم شود، نه به اندازه‌ای که نتوانید از داغی به آن دست بزنید، نه به اندازه‌ای که سرد باشد.

۴ – پاک کننده ی صورت یا شامپوی بچه‌تان را باز کرده و مقدار کمی از آن را در کاسه بریزید، به اندازه ی یک قاشق غذاخوری کافیست، اگر مقدار بیشتری نیاز شود، همیشه خواهید توانست اضافه کنید.

۵ – یک قلم مو را برداشته و موهای آنرا زیر آب ولرم بگیرید. و با استفاده از دستتان تمام موهای قلم مو را خیس کنید.

۶ – انگشتان خود را در پاک کننده ی درون کاسه فرو ببرید و مقدار اندکی از آن را بردارید، آب قلم مو را بچکانید و پاک کننده را به موهای قلم مو بمالید و ماساژ دهید تا مطمئن شوید تمام موها به آن آغشته شده اند.

۷ – قلم مو را زیر آب ولرم گرفته و به ماساژ موهای قلم مو ادامه دهید. سپس قلم مو را آب کشی کنید تا تمامی پاک کننده از آن شسته شود.

۸ – موهای قلم مو را بر روی یکی از حوله هایی که آماده کرده‌اید بمالید تا آب و پاک کننده ی اضافی روی آن باقی نماند. سپس آن را روی حوله ی دیگر گذاشته و ۲۴ ساعت به آن اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

۹ – این مراحل را برای تمام قلم موهای آرایشی تان تکرار کنید.
برای بهترین نتیجه، باید قلم موهای آرایشی خود را هر ۲ تا ۴ هفته بشویید. اگر هر روز با قلم موهایتان لایه ضخیمی آرایش می‌کنید، حتما باید هر ۲ هفته قلم موهایتان را بشویید. در واقع اگر زیاد از قلم موهایتان استفاده ندارید، می‌توانید فاصله ی بین شست و شوها را بیشتر کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

به کودکان لاک ناخن نزنیم عوارض سختی دارد

  بهتر است برای کودکان از لاک‌های سنتی استفاده نکنید. انواع لاک‌های مختص کودکان در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *