خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / نحوه آرایش گونه با توجه به فرم صورت

نحوه آرایش گونه با توجه به فرم صورت

images (1)

قصد داریم در این مطلب با نوع آرایش گونه با توجه به فرم صورت آموزش دهیم چگونه به بهترین شکل آرایش کنید با ما باشید با نحوه آرایش گونه با توجه به فرم صورت در ادامه مطلب .

پوست خود را بشناسید

برای داشتن آرایشی بهتر لازمه که اول نوع پوست صورتتون رو خوب بشناسین و بدونین که چه لوازم آرایشی برای این کار مناسب تره .در رابطه با رژگونه برای پوست های خشک بهتره که از نوع کرمی اون استفاده کنید و رژ گونه های پودری هم برای پوست های چرب بسیار مناسبند .کسانی هم که پوست معمولی دارن میتونن از هر دو نوع اون استفاده کنن.

با توجه به فرم صورت خود بهترین آرایش را انتخاب کنید

فرم ظاهری صورت ها با هم فرق دارن و برای داشتن یه آرایش حرفه ای و زیبا باید تفاوت ها رو شناخت تا به بهترین نحو ممکن عمل کرد.

صورت های گرد

افرادی که دارای صورت گرد هستن باید از آرایش های کشیده استفاده کنن تا صورتشون باریک تر به نظر بیاد و زیباتر بشه .برای زدن رژگونه بهتره که از کنار گوش به سمت استخوان روی گونه برس را حرکت دهید و این کار را در قسمت پایینی استخوان گونه به شکل مثلثی ادامه دهید تا صورتتان کشیده تر به نظر برسد.

صورت های کشیده

دقت داشته باسین که اینجا باید کاری کنید تا صورتتان گرد به نظر برسد و علاوه بر دقت در انتخاب رنگ رژگونه ی مناسب باید برس این کار رو هم با دقت انتخاب کنید و اون رو به صورت دایره ای روی استخوان گونه حرکت دهید تا فرم کشیده به خودش نگیره و آرایشتون زیباتر بشه .در نهایت هم با چند حرکت برس رژگونه رو کمی به سمت گوش بکشید تا محو بشه.

صورت های مربعی شکل

رژگونه رو به صورت مثلثی روی صورت خودتون بکشین و به کمک برس مناسب اون رو به سمت پایین و استخوان فک هدایت و محو کنید تا صورتتون گرد به نظر برسه

download (1)

 

وسایل کار را با دقت انتخاب کنید

برای استفاده از رژگونه های پودری بهتره از برسی استفاده کنید که سر آنها باریک میشود چون در نهایت میدانید که روی چه قسمت هایی از گونه باید آن را حرکت دهید .در صورتی که از رژگونه های کرمی استفاده میکنید بهترین ابزار برای شما استفاده از انگشتان دستتان و یا یک اسفنج مثلثی شکل میباشد.

گریم صورت خود را با برنزه کردن شروع کنید و برای استفاده از رژگونه لبخند بزنید

در صورتی که میخواین آرایشتون حرفه ای باشه بهتره که برای زیرسازی کارتون از پودر برنزه استفاده کنید و. رنگی یکنواخت رو روی پوستتون ایجاد کنید و برای شروع به کار رژگونه زدن حتما لبخند بزنید تا خط گونه هایتان کاملا مشخص شود.

 

نحوه آرایش گونه با توجه به فرم صورت 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *