خانه / آرایشی و زیبایی / موها را به روش های طبیعی روشن کنید

موها را به روش های طبیعی روشن کنید

148622

برای این که برخی رنگ ها جلوه و نمای زیبایی داشته باشد قبل رنگ کردن باید مو را بی رنگ کنیم در اینجا موها را به روش های طبیعی روشن کنید .

* رنگ مو های شما از عوامل مهمی است که در درخشان شدن موهای شما نقش بسزایی دارد رنگ هایی مانند رنگ قهوه ای و رنگ بلوند رنگ هایی هستند که اصولا درخشان به نظر می رسند .

* لازم بذکر می باشد که روشن کردن موها به این روش فقط می تواند رنگ موهای شما را از رنگ طبیعی چند درجه روشن تر کند.

* برای روشن شدن موهای خود می توانید مقداری چای بابونه را دم کنید و آن را روی موهای تمیزبه مدت ۸ الی ۹ ساعت بگذارید این کار باعث روشن شدن موهایتان می شود.

* همچنین می توانید ۲ قاشق غذا خوری آب لیمو تازه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و سعی کنید زیر نور آفتاب بمانید.

* واگر که موهای خشکی دارید می توانید مقداری روغن نارگیل را همراه با اسید سیتریک مخلوط کنید و بر روی مو های خود بگذارید .

* همچنین می توانید مقداری دارچین را دم کنید و به مدت ۶ ساعت بر روی مو های خود بگذارید و بعد موهای خود را بشویید این کار موهای شما را از رنگ طبیعی خود روشن تر و درخشان تر خواهد کرد.

* همچنین می توانید مقداری جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کنید و به موهای خود بمالید البته لازم به ذکر است که محلول جوش شیرین را یک بار در ماه استفاده کنید .

* می توانید مقداری روغن زیتون را با مقداری عسل مخلوط کنید و بر روی مو های خود بگذارید .

* همچنین می توانید از روغن آووکادو نیز برای روشن شدن موهای خود استفاده کنید .

* می توانید ۲عدد تخم مرغ را که به خوبی هم زده اید با ۳ قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و بر روی مو های خود به مدت نیم ساعت بگذارید .

 

دیگر نیاز نیست برای روشن کردن مو ا مواد شیمیایی استفاده کنید و چند بار مو را رنگ بزنید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *