خانه / آرایشی و زیبایی / موهای را خیس شانه نزنید

موهای را خیس شانه نزنید

download

لازم است بدانید یکی از علت های ریزش مو ، شانه کردن هنگام خیس بودن مو هست ، سوال خیلی از خانم ها این است که موهای را خیس شانه نزنید با خیر با ما همراه باشید .

اولین توصیه مهم تمامی متخصصان پوست و مو برای جلوگیری از ریزش موها این است که هرگز موهای خیس را با شدت شانه نزنید.چرا که این موها بیشتر مستعد شکست و ریزش هستند و با کمی بی توجهی، تعداد زیادی از تارهای سالم مو را از دست خواهید داد.

بعد ازشستشوی موها، به آرامی و با برداشتن و گذاشتن حوله،آب اضافه موها را بگیرید.بعد با انگشتان دست، به ملایمت تارهای مو را از هم باز کنید و اجازه دهید موها در معرض هوای آزاد خشک شوند و تا حد امکان از سشوار و وسایل حرارتی و بخصوص داغ استفاده نکنید.

اگر وقت کافی نداشته و قصد رفتن به مهمانی را دارید، پس از گرفتن آب اضافه موها و کمی خشک شدن آنها ، برای سشوار کشیدن حتما و حتما از محصولات مراقبتی در برابر حرارت استفاده کنید تا از موها محافظت کنند.

توصیه می کنیم برای جلوگیری از گره خوردن موها ضمن شستشو، قبل از از اینکه موها را خیس کنید، آنها را به آرامی شانه زده و گره های مو را از هم باز کنید تا در هنگام شستشو در هم نپیچند و گره نخورند.

استفاده از نرم کننده مناسب مو هم کمک موثری به سلامت موها خواهد کرد.(مطالب مربوط به استفاده صحیح از نرم کننده ها را در همین سایت مطالعه بفرمایید.)

استفاده از برس مناسب هم نکته مهم دیگری است که معمولا کمتر به آن توجه می شود.پیشنهاد می کنیم کسب نتیجه بهتر،برای صاف کردن مو، بهتر است برس های گرد و قطور ، برای حالت دادن و مجعد کردن موها ، برس های گرد و نازک و بالاخره برای صاف و یکدست کردن سطح روی موها، برس های تخت را انتخاب کنید.

 

توجه کنید فقط باچند راه ساده می توانید موهایی زیبا داشته باشیم

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *