خانه / آرایشی و زیبایی / معرفی یخ های آرایشی که پوست شما را شاداب می کند

معرفی یخ های آرایشی که پوست شما را شاداب می کند

ice_massage

دانستنی هایی در مورد یخ های آرایشی ، بخوانید در این پست معرفی یخ های آرایشی که پوست شما را شاداب می کند با جزئیات در ادامه مطلب .

با این یخ ها میتوانید شادابی پوست خود را بدست آورید:

یخ چای سبز: مقداری چای سبز دم کشیده را درون قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن روزی ۲ بار این قالب ها ی یخ را به روی پوست خود بمالید ، این نوع یخ باعث افزایش طراوت و شادابی پوست خواهد شد.

یخ آب برنج : مقداری از آب برنجی که در حال جوشیدن است را بردارید و پس از سرد شدن درون قالب های یخ بریزید و یخ حاصله را روزی ۲ بار روی پوست خود بمالید ، این کار باعث از بین رفتن لک های پوستی می شود وقابل ذکر است که این نوع یخ را فقط تا ۳ روز می توان در یخچال نگه داری کرد.

یخ معدنی : مقداری آب معدنی را در قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن ، تکه های یخ را روزی ۲ بار به روی پوست خود بمالید ، این کار باعث تحریک جریان خون به روی پوست شما می شود.

یخ آب لیمو : نصف آب لیمو و چند تکه از لیموی تازه را همراه با مقداری آب تصفیه شده درون قالب های یخ بریزید و یخ ها را روزی ۲ بار به روی پوست خود بمالید این نوع یخ باعث لطافت پوست شما می شود.

یخ آب هندوانه : مقداری آب هندوانه را درون قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن تکه های یخ را روزی ۲ بار به روی پوست خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه با آب سرد پوست خود را بشویید ، این نوع یخ باعث شفافیت پوست می شود.

 

توجه داشته باشید همیشه پوست تان را تمیز کنید بعد از یخ های آرایشی استفاده کنید .

 

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *