خانه / آرایشی و زیبایی / معرفی باکیفیت ترین رژ لب های مدادی

معرفی باکیفیت ترین رژ لب های مدادی

images

خانم های عزیز در این مطلب به معرفی باکیفیت ترین رژ لب های مدادی و این که هر کدام ویژه چه لب هایی می باشد می پردازیم .

رژلبی با عصاره انبه

اگر دارای پوستی برنزه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از رژلب‌ نارس به رنگ پوست پیازی که حاوی روغن جوجوبا و آووکادو است، استفاده کنید. این محصول نه‌تنها قدرت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی دارد بلکه دارای فاکتور محافظتی spf 25 نیز هست. همچنین عصاره انبه موجود در این رژلب باعث نرمی لب‌ها شده و از چروک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

با کاتریس بدرخشید

رژلب‌ مدادی پیورشاین کاتریس با این رنگ خاصش، به دلیل بافت سبک و کرمی که دارد به خوبی روی لب‌های شما پخش می‌شود و جلوه‌ای یکدست به لب‌ها می‌دهد. این رژلب در ۷ رنگ، بی‌رنگی و خشکی را از لب‌های شما دور می‌کند.

از لب‌های‌تان در مقابل اشعه UVB محافظت کنید

اگر دارای لب‌های خشک و پوسته‌پوسته هستید، از رژلب‌ بورژوا که حاوی روغن گیاهی است، استفاده کنید. این محصول نه‌تنها باعث ترمیم لب‌های شما می‌شود بلکه در مقابل گرما و اشعه UVB نیز از آنها محافظت می‌کند.

ایزادورا؛ محصولی با کلاژن

این رنگ رژلب‌ را پیشنهاد می‌کنیم تا آرایش ملایم عصرگاهی حفظ شود. وقتی این رژلب را می‌زنید مطمئن باشید با لبی درخشان و مرطوب مواجه می‌شوید. رژلب استیکی توئیست آپ ایزادورا حاوی کلاژن است که باعث پر کردن خطوط لب‌ها می‌شود.

رژلبی استثنایی

استفاده از رژلب‌ رولن مدادی با رنگ کرم- قهوه‌ای هم پیشنهاد جذابی است. این رژلب مدادی مخملی و مات است و باوجود عصاره گیاهی، رطوبتی بی‌نظیر برای لب‌های شما ایجاد می‌کند.

با  بی‌یو  برتر باشید

اگر لب خشکی دارید و می‌خواهید آن را در پاییز مرطوب نگه دارید به شما رژلب مدادی بی‌یو را پیشنهاد می‌کنیم زیرا شامل ترکیب فوق‌العاده‌ای از رژلب مایع، رژلب جامد و چرب‌کننده لب است و بافتی کرمی و معطر دارد. این محصول عاری از پارابن و مناسب برای پوست‌های حساس است. رژلب مدادی کالرتاچ بی‌یو در ۱۱ رنگ موجود است. در ضمن اگر این رژلب را دارید دیگر نیازی به مدادتراش نیست و از قسمت پایین می‌توانید رژلب را تا جایی که دوست دارید بالا بیاورید.

سایت ابانک : معرفی باکیفیت ترین رژ لب های مدادی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *