خانه / آرایشی و زیبایی / عوارض و آسیب های ترک کف پا

عوارض و آسیب های ترک کف پا

Left-heel

عوارض و آسیب های ترک کف پا و دانستنی هایی در مورد عفونت ترک کف پا را در اختیار شما می  گذاریم .

یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: عفونت‌های باکتریایی و قارچی موجود بر ترک‌های سطح کف پا ممکن است باعث مقاومت ترک‌ها شود بنابراین برای درمان ترک پا بهتر است ابتدا عفونت‌ها را از بین ببریم.

دکتر امیر هوشنگ احسانی ، ترک‌های عمیق پا را حاصل خشکی زیاد پوست و در برخی مواقع اگزمای پوستی دانست و گفت: درمان‌ دیگری به جز چرب و مرطوب نگه داشتن آن در شرایط خشکی پوست وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر در عمق ترک‌های پا، عفونت‌های باکتریایی و قارچی نشت کرده باشد باعث بسته شدن ترک‌ها می‌شود و درمان و رفع ترک‌ها را به تعویق می‌اندازد.

این متخصص پوست، مو و زیبایی در رابطه با درمان این عارضه پوستی توصیه کرد: درمان‌های آنتی باکتریال ضد میکروبی و ضد قارچی در ترک‌های مقاوم با استفاده از پمادهای ضد التهاب، نرم‌کننده و چرب‌کننده تاثیر زیادی دارند.

احسانی بسیاری از موارد خشکی دست و پا را حالت اگزمایی پوست دانست و گفت:‌ در این موارد پوست در تماس با ماده محرک دچار حساسیت و خشکی می‌شود و در صورت پیشرفت ضایعاتی چون التهاب، خارش، ترک و ترشح را در پی دارد.

وی در رابطه با درمان اگزمای پوستی، گفت: قبل از بروز اگزمای پوستی باید از بروز آن پیشگیری کرد چرا که درمان اگزما و خشکی ناشی از آن چندان تاثیری ندارد و بهتر است قبل از پیدایش اگزما مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

 

ابانک : عوارض و آسیب های ترک کف پا

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *