خانه / آرایشی و زیبایی / عوارض و آسیب های استفاده از لوازم آرایش ضد آب

عوارض و آسیب های استفاده از لوازم آرایش ضد آب

download (1)

لوازم آرایشی ضد آب که این روزهاطرفداران زیادی دارد لازم است بدانید که لوازم آرایشی ها عوارض زیادی دارد زیرا دارای پارافین ،موم ،پلیمر های سیلیکونی و …هستند که عمدتا مصنوعی و دارای عوارض جانبی بسیاری می باشند بخوانید در ادامه در مورد عوارض و آسیب های استفاده از لوازم آرایش ضد آب .

بررسی سازمان های مستقل نشان می دهد که اغلب در جوهر ریمل های ضد آب ، فلزات سنگینی استفاده شده است که باعث ریزش مژه ها می شود . و هم چنین پوست از نرسیدن اکسیژن رنج می برد و منجر به خشکی و پیری زودرس آن می شود .

ریمل‌ هایی که پایه اصلی آنها روغن است، در برابر عرق کردن، ریزش اشک و آب مقاوم هستند و متأسفانه به مدت طولانی روی مژه می‌ماند و از آنجا که به سختی پاک می‌شود، موجب ریزش مژه‌ها و چسبندگی آنها می‌شود.

چشم از حساس‌ترین اعضای بدن است و نیاز به مراقبت خاص دارد»، حساسیت‌ چشم به حدی است که بر اثر عوامل محیطی مانند اشعه مضر آفتاب، کم‌خوابی، تغذیه نامناسب، عوامل استرس‌زا و لوازم آرایش بسرعت آزرده شده و دچار پیری زودرس می‌شود، از این رو برای داشتن چشم‌هایی سالم و زیبا، آگاهی از برخی نکاتی در انتخاب لوازم آرایشی مناسب ضروری است.

این فراورده‌ها بدلیل داشتن مواد نگهدارنده و رنگی می‌توانند موجب التهاب و حساسیت شوند که بصورت عوارضی چون آبریزش، خارش، و پف آلودگی پلک‌ها، و سوزش چشم بروز می‌کند، بهتر است مصرف آنها محدود شود.

این لوازم آرایشی که منجر به مسدود کردن منافذ پوست می شوند باعث پیشرفت و رونق آکنه ها و لک های پوستی نیز می شوند . و حتی باعث واکنش های آلرژیک نیز بوده است ،پس سعی کنید به جای استفاده از لوازم آرایشی برای پوشاندن نقض های صورتتان ، به درمان آن ها بپردازید .

ابانک : عوارض و آسیب های استفاده از لوازم آرایش ضد آب

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *