خانه / آشپزی / طرز تهیه خوراک مرغ و بروکلی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه خوراک مرغ و بروکلی خوشمزه و مجلسی

785671_501

  • مخلوط کلم بروکلی و قارچ را به مرغ افزوده، بعد از ۲ دقیقه از روی حرارت بردارید. ۶. مخلوط مرغ را داخل ظرفی بریزید. بعد آب مرغ، شکر ، روغن کنجد و سس سویا را با هم مخلوط کنید و روی آن بریزید. ۷. آرد ذرت را با ۱ قاشق سوپخوری آب سرد مخلوط کنید

 

طرز تهیه خوراک مرغ و بروکلی به شرح زیر می باشد لازم دانستیم در این پست برای شما مخاطبین عزیز طرز تهیه این غذا را با معیاری بسیار حرفه ای تشریح دهیم.
مواد لازم به شرح زیر است:مرغ بدون استخوان (خرد شده) ۵۰۰ گرم کلم بروکلی ۲ پیمانه قارچ (اسلایس شده) ۱ پیمانه زنجبیل تازه (خرد شده) ۲ قاشق چایخوری سیر (خرد شده) ۱ قاشق چایخوری آب مرغ یک چهارم پیمانه شکر ۱ قاشق چایخوری روغن کنجد ۲ قاشق چایخوری سس سویا ۱ قاشق چایخوریآرد ذرت ۱ قاشق چایخوری نمک و فلفل به میزان لازم روغن جامد به میزان لازم
به نقل از  بولتن نیوز به نقل از مجله سر اشپز، روش پخت:
۱٫ یک قاشق چایخوری روغن جامد را داخل تابه‌ای ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرم شود. سپس کلم بروکلی و قاچ را به آن افزوده و حدود ۴ دقیقه تفت دهید تا نرم شود. ۲. زنجبیل و سیر را به مواد اضافه کرده و به مدت ۳۰ ثانیه تفت دهید. سپس سبزیجات را از تابه خارج کرده و کنار بگذارید. ۳. تابه را با دستمال آشپزخانه تمیز کرده و ۱ قاشق سوپخوری روغن جامد را درون آن ریخته و بگذارید تا گرم شود. ۴. مرغ را همراه با مقداری نمک و فلفل درون تاب ریخته، به مدت ۴ دقیقه تفت دهید تا مرغ طلایی رنگ شود و بپزد.

۵. مخلوط کلم بروکلی و قارچ را به مرغ افزوده، بعد از ۲ دقیقه از روی حرارت بردارید. ۶. مخلوط مرغ را داخل ظرفی بریزید. بعد آب مرغ، شکر ، روغن کنجد و سس سویا را با هم مخلوط کنید و روی آن بریزید. ۷. آرد ذرت را با ۱ قاشق سوپخوری آب سرد مخلوط کنید. ۸. مخلوط مرغ را به مدت ۳۰ ثانیه تفت داده و پس از جوش آمدن، مخلوط آرد ذرت را به آن افزوده و ۱ دقیقه دیگر روی حرارت قرار دهید. سپس به همراه برنج سرو کرده و روی آن کمی کنجد بپاشید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *