خانه / آشپزی / طرز تهیه برگر مرغ رژیمی

طرز تهیه برگر مرغ رژیمی

fo1215

مواد لازم برای تهیه برگر مرغ رژیمی

نمک و فلفل به اندازه نیاز

آب چهار تا شش قاشق چای خوری

پودر سوخاری شصت گرم

پیاز ۱ عدد

پودر سیر یک چهارم  قاشق چای خوری

مرغ بدون استخوان و بدون پوست نهصد گرم

طرز تهیه برگر مرغ رژیمی

اول چربی های مرغ را بگیرید و آن را تا اندازه ای که زیاد خرد نشود، چرخ کنید.
بعد مرغ ریز چرخ شده را داخل یک کاسه بریزید و بعد به آن نمک، نان خرد شده یا پودر سوخاری، فلفل، پیازهای ریز شده، پودر سیر و آب اضافه کنید آن را با دستان خود با هم خوب مخلوط کنید.
این مخلوط در این مرحله حالت چسبندگی ندارد، به همین دلیل آن را به مدت یک ساعت درون یخچال بگذارید.
بعد از یک ساعت، مخلوط را به قطعات ضخیم در اندازه های یک همبرگز به تعداد ۱۰ الی ۱۲ تایی تقسیم کنید.
حالا مقدار کمی روغن درون ماهی تابه بریزید و دمای آن را بر روی متوسط و یا کم تنظیم کنید.
بعد هر همبرگر مرغ را به مدت چهار تا شش دقیقه در هر طرف و یا تازمانی که پخته شود داخل ماهی تابه سرخ کنید.
همبرگر شما درست شده است و می توانید موادی را که دوست دارید و یا دلخواهتان است  که غذای شما را خوش مزه می کند به آن اضاف کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

44927_231-400x330

چطور سس تارتار درست کنیم

این سس با همین مقدار مواد اولیه طعم بسیار خوبی دارد و خوردن آن در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *